quwerty quwerty
49
BLOG

Materiały pomocnicze dla Tornado i uwagi do jego błędnej narracji; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Bloger  nadinterpretuje  pewne zdarzenia oraz naciąga dane w kierunku wsparcia własnej tezy

np

Tornado: godz. 8:40:55,9  Nawigator podał pilotom wysokość 30 metrów.  Prędkość wznoszenia gruntu w tym miejscu wynosiła V2 = 6,5m/1sek

?

Na jakiej podstawie  tak prędkość wznoszenia  gruntu?

Zrobiłem dość dokładna analizę na podstawie profilu terenu z raport PKWL LP

imageMiędzy "40"  a "20" teren wznosi się o ok.6 m

a czas przelotu między tymi punktami to ok. 2 sekundy

czyli wychodzi  3m/s to jest ok 4 m/100m - ja takie wartości uwzględniałem w swoim symulacjach zdarzenia.


Inna kwestia:

 Tornado

Nawigator po komendzie "30 metrów", pół sekundy później w formie ostrzegawczej poinformował pilotów, że radiowysokościomierz za chwilę może wskazać wysokość 20 metrów nad gruntem.

?

 To spekulacja.

nawigator wypowiada 30 i 20 praktycznie w jednym ciągu  głosek

=- wg stenogramu odległość czasowa miedzy 30 a 20 m to

image0,7 sekundy!


nie ma tu miejsca na zastanawianie,

 prognozowanie na jakiej wysokości się znajdą

nie wypowiada  też tego w formie ostrzeżenia !

 po prostu wypowiada 20 natychmiast po 30


Tornado:

Eksplozja ta i poprzednia zabiła wszystkich pozostałych pasażerów będących na pokładzie rządowej maszyny.

-

to sie nie zgadza z  opisami stanu zwłok wielu osób na pokładzie

np. wygladała jakby spała

 ---------------------


Wskutek  fałszowania danych,. niszczenia śladów,

po  wielu wielu latach wiadomo tylko tyle że:

-  to na pewno nie był CFIT


-  wszystko wskazuje na to że była toOperacja Specjalna Rosji

- jak ja dokładnie przeprowadzili- na tę chwile

-nie wiadomo

liczne slady materialne wykluczaja narracje MAK-Laska

ale i narrację Tornado

 np.to:

drzwi wbite od zewnątrz w w burtę  Tu-154image


Tornado:

Do kolejnej eksplozji doszło w momencie przyziemienia tupolewa. Na zdjęciu (fig 30 z raportu MAK) widać od punktu "W" gwałtowną zmianę kierunku przemieszczania się polskiej maszyny.

image

??

Ani to moment przyziemienia=gdyz za tymi pierwszymi sladami jest nienaruszona gleba


moment przyziemienia pozostawia zawsze impact point

gdy samolot uderza o ziemię w całosci

- fakt - w przypadku zdarzenia w Smolensku- nie ma impact point

to nie zostało wyjaśnione

...

że tu nastąpiła jakas zmiana kierunku ruch samolotu to naditerpretacja

widac tylko że wyryte sa mjejscowe rowki

głebszy rowek przy literze W

 a płytszy, dłuższy rowek rowek pod innym kątem przed nim

- jak powstał? też nie  wiadomo


-- W ogóle to wg zaleceń ICAO , instrukcjiw  tym zakresie

- badanie  wrakowiska katastrofy lotniczej rozpoczyna sie od

 no od czego ?

- od ustalenia miejsca pierwszego uderzenia

Impact point

- MAK tego nie zrobił -nie odniosł sie do kwestii impact point

to zrozumiałe , gdyz chciał ukryc  rzeczywisty przebieg

zdarzenia

Lasek pominał kwestie impact point

Podkomisja?  też

NIAR ? też

ale

Uwaga!

Sensacja !

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1408651,sensacja-w-opinii-miedzynarodowej-eksperci-zidentyfikowali-impact-point-smolensk



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka