Bloger nadinterpretuje pewne zdarzenia oraz naciąga dane w kierunku wsparcia własnej tezy
np
Tornado: godz. 8:40:55,9 Nawigator podał pilotom wysokość 30 metrów. Prędkość wznoszenia gruntu w tym miejscu wynosiła V2 = 6,5m/1sek
?
Na jakiej podstawie tak prędkość wznoszenia gruntu?
Zrobiłem dość dokładna analizę na podstawie profilu terenu z raport PKWL LP
Między "40" a "20" teren wznosi się o ok.6 m
a czas przelotu między tymi punktami to ok. 2 sekundy
czyli wychodzi 3m/s to jest ok 4 m/100m - ja takie wartości uwzględniałem w swoim symulacjach zdarzenia.
Inna kwestia:
Tornado
Nawigator po komendzie "30 metrów", pół sekundy później w formie ostrzegawczej poinformował pilotów, że radiowysokościomierz za chwilę może wskazać wysokość 20 metrów nad gruntem.
?
To spekulacja.
nawigator wypowiada 30 i 20 praktycznie w jednym ciągu głosek
=- wg stenogramu odległość czasowa miedzy 30 a 20 m to
0,7 sekundy!
nie ma tu miejsca na zastanawianie,
prognozowanie na jakiej wysokości się znajdą
nie wypowiada też tego w formie ostrzeżenia !
po prostu wypowiada 20 natychmiast po 30
Tornado:
Eksplozja ta i poprzednia zabiła wszystkich pozostałych pasażerów będących na pokładzie rządowej maszyny.
-
to sie nie zgadza z opisami stanu zwłok wielu osób na pokładzie
np. wygladała jakby spała
---------------------
Wskutek fałszowania danych,. niszczenia śladów,
po wielu wielu latach wiadomo tylko tyle że:
- to na pewno nie był CFIT
- wszystko wskazuje na to że była toOperacja Specjalna Rosji
- jak ja dokładnie przeprowadzili- na tę chwile
-nie wiadomo
liczne slady materialne wykluczaja narracje MAK-Laska
ale i narrację Tornado
np.to:
drzwi wbite od zewnątrz w w burtę Tu-154
Tornado:
Do kolejnej eksplozji doszło w momencie przyziemienia tupolewa. Na zdjęciu (fig 30 z raportu MAK) widać od punktu "W" gwałtowną zmianę kierunku przemieszczania się polskiej maszyny.
??
Ani to moment przyziemienia=gdyz za tymi pierwszymi sladami jest nienaruszona gleba
moment przyziemienia pozostawia zawsze impact point
gdy samolot uderza o ziemię w całosci
- fakt - w przypadku zdarzenia w Smolensku- nie ma impact point
to nie zostało wyjaśnione
...
że tu nastąpiła jakas zmiana kierunku ruch samolotu to naditerpretacja
widac tylko że wyryte sa mjejscowe rowki
głebszy rowek przy literze W
a płytszy, dłuższy rowek rowek pod innym kątem przed nim
- jak powstał? też nie wiadomo
-- W ogóle to wg zaleceń ICAO , instrukcjiw tym zakresie
- badanie wrakowiska katastrofy lotniczej rozpoczyna sie od
no od czego ?
- od ustalenia miejsca pierwszego uderzenia
Impact point
- MAK tego nie zrobił -nie odniosł sie do kwestii impact point
to zrozumiałe , gdyz chciał ukryc rzeczywisty przebieg
zdarzenia
Lasek pominał kwestie impact point
Podkomisja? też
NIAR ? też
ale
Uwaga!
Sensacja !
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1408651,sensacja-w-opinii-miedzynarodowej-eksperci-zidentyfikowali-impact-point-smolensk
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka