Przypominam i objaśniam:
To fragment rysunku z Załącznika nr 1 do Raportu PKBWL - Profil podejścia do lądowania
na który naniosłem wysokości lotu Tu-154 wg Tabeli 2 Załącznika nr 4
Zestawienie tych danych z dwóch różnych Załączników
daje właśnie taki obraz:
- wg danych z Raportu Laska tor lotu Tu-154 aż do zderzenia w brzozą był
płaski
- w odległosciach932, 919, 901 m od pasa samolot jest na wysokości 4 m nad terenem
a w odległości 855m zderza się z brzozą na wysokości 5,1 m nad terenem
- niby wyżej..
- ale wystarczy popatrzeć na profil terenu- - w rejonie brzozy profil już lekko opada
- czyli Tu-154 wg Zespołu Laska do brzozy leciał
torem płaskim
a skoro leciał torem płaskim
potwierdza to także ekspert Magnusson:
- to po zderzeniu z brzozą , utracie dużego kawałka skrzydła i przy szybkim przechylaniu się na lewą stroną
nie mógłby wznosić się bardziej niż tak jak do brzozy
- wg zasad Fizyki Newtona
i własności aerodynamicznych samolotu Tu-154
w konfiguracji do lądowania
trajektoria samolotu zakrzywiła by się w kierunku ziemi
i samolot szybko by się z nią zderzył
pokazany tu zieloną linią przerywana tor lotu jak wg MAK/Laska
jest fizycznie niemożliwy
Wniosek: Narracja MAK/Laska jest kłamstwem
- czego należało dowieść
- co było do udowodnienia
quod erat demonstrandum
- Pozostaje do ustalenia
czy Lasek et consortes popełnili ten czyn z premedytacją
wsparli narrację rosyjską z premedytacją
czy z niewiedzy i nieudolności..
Tak czy siak
wprowadzili w błąd władze państwa
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka