np. "ekspert" Christer Magnusson
niby prawdopodobnie unieruchomiło sterowanie samolotem
ale
[podręcznik rosyjski podaje jaki
zakres sterowania zapewnia hydraulika pokładowa
mówi sie o:
Pierwszy układ hydrauliczny zapewnia działanie odbiorników: głównego i postojowego
hamowanie kół, awaryjne hamowanie kół, podstawowe chowanie i wypuszczanie podwozia,
wysuwanie i chowanie spoilerów wewnętrznych,wysuwanie i chowanie spoilerów środkowych,
zasilanie wspomagaczy hydraulicznych układu sterowania samolotem, czyszczenie i wysuwanie klap.
Drugi układ hydrauliczny zapewnia działanie : sterowania kierownicą
koła przedniego podwozia, awaryjne zwolnienie podwozia, zasilanie siłowników hydraulicznych układu
sterowanie samolotem, wysuwanie i chowanie klap.
Trzeci układ hydrauliczny zapewnia moc hydraulicznym wzmacniaczom układu sterowania
awaryjnego wypuszczenia podwozia statku powietrznego i awaryjnego wypuszczenia podwozia.
- Wynikało by z tego że dla sterowania samolotem najwazniejszy jest układ drugi( a kazdy układ hydrauliczny - choc niezalezny- zapewnia sterowanie innych elementów samolotu).
a jak wg podręcznika odbywa sie sterowanie lotkami ?
..nie ma wiele wspolnego z hydrauliką..
to system mechaniczny/ elektromechaniczny
= Nawet ekspert-
Christer Magnusson
zdaje się nie wiedzieć
jak się sprawa miała cała-
czy samolot po brzozie utracił sterowanie ?
czy nie.. ?
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka