quwerty quwerty
42
BLOG

Tomczyk winien odpowiadać za manipulacje i bzdury w jego Raporcie; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

O nierządne królestwo i zginienia bliskie,

Gdzie ani prawa ważą, ani sprawiedliwość

Ma miejsca, ale wszytko złotem kupić trzeba!

Jeden to marnotrawca umiał spraktykować,

Że jego wszeteczeństwa i łotrowskiej sprawy

Od małych aż do wielkich wszyscy jawnie bronią,

Nizacz prawdy nie mając ani końca patrząc,

Jan Kochanowski " Odprawa posłów greckich"


Kto mieczem wojuje

 od miecza ginie...



image

Oni naprawdę  napisali takie bzdury w Raporcie

- to nie jest przepisanie  fragmentu z raportu NIAR

 ale  Radosna Tfurczośc Zespołu  firmowanego przez Tomczyka



- Czy Najlepsi w Polsce ( rzekomo) eksperci mogą w jednym zdaniu pomieścić kilka absurdów, bzdur, pomyłek ???

TAK

 3 albo nawet  5 x TAK

image


Dokonajmy rozbioru logicznego-technicznego

  tego bzdurnego zdania , tego bełkotu


po kolei


1.Ze względu na duże obciażenia opóźniające na podłodze kokpitu

..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.

- gdzie Rzym - gdzie Krym ?

image

odległosc między kokpitem a  poczatkiem Sekcją  5 to ponad 20 m !

przeciążenia w kokpicie nie maja nic do  szans przeżycia w końcu  kadłuba!

niechlujstwo Autorów Raportu do kwadratu!


2. Ze względu na duże obciażenia opóźniajace na podłodze kokpitu

..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.


- to zdanie to bełkot- Autorzy nie potrafia wyrazic tego  o co im chodzi

tak by było to logicznie wyrażone i w języku polskim

- o co im chodzi ?

zapewne mialo to brzmieć mniej wiecej tak

-

Ze wzgledu na duże siły wynikajace z opóźnienia ( przyspieszenia o wartosci ujemnej)

na poziomie podłogi kokpitu

( to podłoga podlegał działaniu tych sił  a nie  chodzi tu o działanie ich na cos no było na podłodze...)

nie było szans na przeżycie pasażerów w sekcji 5


3 Ze względu na duże obciazenia opóźniajace na podłodze kokpitu

..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.


- nie ma takiego pojącia jak obciązenia opóźniajace

image


4. Ze względu na utratę objetosci nadajacej sie do przeżycia

i brak dróg wyjścia po zderzeniu

..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.

image


objętości czego ?

skoro zabrakło objętości( zapewne kabiny pasażerskiej, gdyż uległa wg ekspertów  całkowitemu zgnieceniu)

 to co do tego ma brak dróg wyjscia?

 jak wyjścia?  - skoro NIE  było by nikogo kto mógłby wyjść..


Bełkot !    Absurd !


5.Ze względu na ..duże obciażenia opóźniające


?

 duże ?

 co to znaczy duże ?

 duże - to jakie ?

2g  20 g czy 200g  ?

to jest język fachowy? techniczny ?



Dodatek - Appendix

**

5.1 dla zaawansowanych:

przeczytali raport NIAR ?

ze zrozumieniem ?

NIAR kropnał się o rząd wielkości

bezmyslnie przyjeli ten MEGA Bład  NIAR?


Opinia Chata GTP o1- czas przygotowania 72 sekundy

o wiele wiecej warta niż NIAR - choc zapłacono za raport ponad 7 mln)

imageNIAR:

image

image


image


image

image

nawet gdy samolot zderza się z ziemią  w pozycji odwróconej

to przeciążenia w tylnej części kadłuba są rzędu 20g

image

..poniżej 20g


- To elementarne- Watsony!


a  sprawa Tomczyka

brzydko pachnie...

image

image

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka