O nierządne królestwo i zginienia bliskie,
Gdzie ani prawa ważą, ani sprawiedliwość
Ma miejsca, ale wszytko złotem kupić trzeba!
Jeden to marnotrawca umiał spraktykować,
Że jego wszeteczeństwa i łotrowskiej sprawy
Od małych aż do wielkich wszyscy jawnie bronią,
Nizacz prawdy nie mając ani końca patrząc,
Jan Kochanowski " Odprawa posłów greckich"
Kto mieczem wojuje
od miecza ginie...
Oni naprawdę napisali takie bzdury w Raporcie
- to nie jest przepisanie fragmentu z raportu NIAR
ale Radosna Tfurczośc Zespołu firmowanego przez Tomczyka
- Czy Najlepsi w Polsce ( rzekomo) eksperci mogą w jednym zdaniu pomieścić kilka absurdów, bzdur, pomyłek ???
TAK
3 albo nawet 5 x TAK
Dokonajmy rozbioru logicznego-technicznego
tego bzdurnego zdania , tego bełkotu
po kolei
1.Ze względu na duże obciażenia opóźniające na podłodze kokpitu
..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.
- gdzie Rzym - gdzie Krym ?
odległosc między kokpitem a poczatkiem Sekcją 5 to ponad 20 m !
przeciążenia w kokpicie nie maja nic do szans przeżycia w końcu kadłuba!
niechlujstwo Autorów Raportu do kwadratu!
2. Ze względu na duże obciażenia opóźniajace na podłodze kokpitu
..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.
- to zdanie to bełkot- Autorzy nie potrafia wyrazic tego o co im chodzi
tak by było to logicznie wyrażone i w języku polskim
- o co im chodzi ?
zapewne mialo to brzmieć mniej wiecej tak
-
Ze wzgledu na duże siły wynikajace z opóźnienia ( przyspieszenia o wartosci ujemnej)
na poziomie podłogi kokpitu
( to podłoga podlegał działaniu tych sił a nie chodzi tu o działanie ich na cos no było na podłodze...)
nie było szans na przeżycie pasażerów w sekcji 5
3 Ze względu na duże obciazenia opóźniajace na podłodze kokpitu
..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.
- nie ma takiego pojącia jak obciązenia opóźniajace
4. Ze względu na utratę objetosci nadajacej sie do przeżycia
i brak dróg wyjścia po zderzeniu
..nie było prawdopodobieństwa przeżycia pasażerów w sekcji 5.
objętości czego ?
skoro zabrakło objętości( zapewne kabiny pasażerskiej, gdyż uległa wg ekspertów całkowitemu zgnieceniu)
to co do tego ma brak dróg wyjscia?
jak wyjścia? - skoro NIE było by nikogo kto mógłby wyjść..
Bełkot ! Absurd !
5.Ze względu na ..duże obciażenia opóźniające
?
duże ?
co to znaczy duże ?
duże - to jakie ?
2g 20 g czy 200g ?
to jest język fachowy? techniczny ?
Dodatek - Appendix
**
5.1 dla zaawansowanych:
przeczytali raport NIAR ?
ze zrozumieniem ?
NIAR kropnał się o rząd wielkości
bezmyslnie przyjeli ten MEGA Bład NIAR?
Opinia Chata GTP o1- czas przygotowania 72 sekundy
o wiele wiecej warta niż NIAR - choc zapłacono za raport ponad 7 mln)
NIAR:
nawet gdy samolot zderza się z ziemią w pozycji odwróconej
to przeciążenia w tylnej części kadłuba są rzędu 20g
..poniżej 20g
- To elementarne- Watsony!
a sprawa Tomczyka
brzydko pachnie...
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka