w odległości ok 3200m od pasa następuje zmiana kąta nachylenia wykresu
graficy MAK przesadzili i Tu-154 zniża się
z prędkością pionową 10,5 m/s
-
celem tej manipulacji było wmówienie
że niewyszkolona załoga, pod presją zniżała się w jar
nie kontrolując prędkości zniżania - choć lecieli we mgle..
The checklist After landing gear and wing systems extension card was read out
between 0639:05 and 0639:32
. Beginning of checklist reading coincided with information from ATC:
„101 вход в глиссаду” (101, entry into path), with no response or reaction from the crew.
This may suggest that at this stage in flight,
the crew were busy reading the landing checklist
sami piszą
że w tym czasie
załoga zajęta była czytaniem listy kontrolnej
a więc o żadnej istotnej zmianie parametrów
zniżania wskutek działań załogi nie mogło być mowy
a prędkość zniżania z 7,7 m/s na 10,5 m/s
sama się nie zmieni
- przed zmianą kąta nachylenia wykresu linia zniżania Tu-154 celowała w miejsce tuż przed pasem
więc gdyby kontynuowali lot tak jak przed miejsce 3200 m od pasa
i tylko delikatnie zmniejszali predosc znizania pokrętłem SPUSK-PADJOM
trafili by idealnie na początek pasa
...
Uwaga:
ta niebieska linia to obliczeniowe wartości prędkości pionowej ale podane
tylko w formie wykresu! bez wartości liczbowych
( te 9 m/s to dopisałem ja..)
wyartykułowane są za to " w miarę normalne" stabilne wartości
prędkości pionowej wg TAWS ... -7,7 -7,6
fałszerzom z MAK prawie sie udało
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka