Nie wiadomo czy smiać sie czy płakać
jeśli mówimy o marnowaniu pieniędzy podatników to jest to
krańcowy przykład
to nie są wielkie pieniądze
większe i bardzo złe dla Polski mogą byc skutki
gdyby ta opinia była potraktowana poważnie i uwzględniona
w końcowym stanowisku Polski
srutu tutu
głupota porównywalna do tutejszego Głupka- propagandzisty narracji rosyjskiej - nudnej-teorii
-
Lilja Goran głupkowato napisał:
duża liczba drobnych szczątków wynika z odwróconej pozycji i gwałtownego wyhamowania ruchu...
rzuca bezmyślnie jakieś hasełko które mu pasuje
- ale z czego wynika gwałtowne hamowanie już ów pseudoekspert nie wyjaśnia
- to elementarne Watsonie... Goran:
mały kąt zderzenia to niskie przeciążenia,
nie - gwałtowne hamowanie,
niskie przeciążenia - to mniejsze zniszczenia
a już zupełnie nie- powstawanie drobnych szczątków !
pan pseudoekspert nie zadał sobie trudu zapoznania sie ze skutkami innych katastrof w pozycji odwróconej, albo celowo manipuluje
Pan sobie popatrzy!
To jest zdjęcie "szczątków" Boeinga-737 po katastrofie w Coventry w 1994 roku,
https://assets.publishing.service.gov.uk/media/5423010440f0b61346000b5b/1-1996_7T-VEE.pdf
który to samolot zderzył się ziemią w pozycji odwróconej.
.. w zasadzie wystarczy - to az nadto by
stwierdzic że
Opinia Lilja Gorna to badziewie
które kosztowało polskiego podatnika niewiele- ale jednak !
..
albo to
to po co Raport NIAR za miliony skoro Lilija
nie robił zadnych obliczeń ani symulacji - a wie...
a to że drzwi zostały wbite przez uderzenie kadłuba udowadnia na podstawie... zdjęć..
śmiechu warte
takie myśli i obserwacje przy piwku czy może bardziej wyskokowym trunku
a może to zdjęcie by mu coś w pustej łepetynie uruchomiło jakis proces myslowy ?
jak widac drzwi wbite sa prawie prostopadle do osi ruchu samolotu czyli do osi ruchu burty samolotu w której zamontowano drzwi
po pierwsze primo wynika z tego że gdyby drzwi miały byc wbijane przez fragmenty kadłuba to same drzwi były juz w tym momencie całkowici wyrwane z konstrukcji samolotu, porussały się luzem w sposób niekontrolowany
i co ? w tym momencie jakis fragment kadłuba tafił tak idealanie że wbił akurat te drzwi ?
innych nie
w ogóle nie
nawet kawałka - nie
o kafarze Goran słyszał , widział ?
-Drzwi można wcisnąć w glebę
ale quasi-statycznie )( V dąży do zera i V= constans)
- musiałby być spełniony warunek:
1. płaszczyzna drzwi w osi działania siły
2. prowadnica
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1263397,wstep-do-nauki-o-wbijaniu-drzwi-tu-154-w-rozne-podloza
NIAR też walnął jak chory w kubeł;
twierdzi że do wbicia drzwi wystarczyłyby obciażenia bezwładnosciowe
cokolwiek by to nie znaczyło
a co innym drzwiom tego obciażenia nie starczyło ???
nie wbiły się ziemię nawet o centymetr!
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1263397,wstep-do-nauki-o-wbijaniu-drzwi-tu-154-w-rozne-podloza
inny Głupol salonowy "objasnia to tak:
Watson- Goran:
to jest paradne
KBWL LP podała wysokośc radiowa także przy kątach 90 i 120 stopni !
AI
__ I jeszcze Manipulant Jaworski
w notce cytował bezmyślnie streszczenie opinii Gorana..i tyle..
wszystko mu pasowało...bez uwag...
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka