Pisałem o tym wcześniej
- teraz- niżej
obliczenia to potwierdzające.
Wychodzi na to, że obliczenia trajektorii Tu-154
wykonane profesora Kowaleczko są błędne..
czegoś ważnego nie uwzględnił.
---
Przypominam
Wg wiedzy z aerodynamiki , gdy samolot leci z prędkością bliską prędkości przeciągnięcia - bezpieczną w zniżaniu po prostej i zaczyna zwiększać kąt przechylenia- przechyla się na skrzydło - prędkość przeciągnięcia dla takiej pozycji samolotu wzrasta co oznacza że bez zmiany prędkości , ale w przechyleniu , samolot ulegnie przeciągnięciu.
czyli np zniża się z prędkością 270 km/h co np jest o 35 km więcej niż prędkość przeciągnięcia; ale w przechyle - tam sama prędkość skutkuje przeciągnięciem.
Zasadniczo przy przechyle 60 stopni taki samolot już ulega
przeciągnięciu
- a jaki wynik dały obliczenia ?
***
57 stopni
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka