quwerty quwerty
121
BLOG

Krytyczne zaniedbanie Komisji Laska- nie określono impact point; Smoleńsk

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

   Brak  odniesienia się  w Raporcie  Laska do kwestii  braku  impact  point  jest  nie tylko nieprofesjonalne  ale także  może  świadczyć o celowym  pomijaniu  tego  faktu  , to jest  co najmniej

  rażące  zaniedbanie.

  Pan Lasek był szkolony w zakresie  metodyki  badań  katastrof  lotniczych i musiał  wiedzieć, że 

wg  wytycznych  światowych  organizacji  lotnictwa  stwierdzenie  impact  point jest obowiązkiem badających  katastrofę

( ma to m.in znaczenie  w interpretacji  położenia  fragmentów
samolotu względem  punktu  pierwszego uderzenia, co może mieć  znaczenia  dla  ustalania  przebiegu  katastrofy).


- Wystarczyłaby dobra dokumentacja fotograficzna miejsca znaczenia - najlepiej gdy są także zdjęcia z powietrza;

i analiza śladów w ziemi; należało i można było

zidentyfikować punkt pierwszego zderzenia kadłuba (  części nosowej) z

ziemią

bo,.. jesli  nie daje sie go zidentyfikowac to znaczy że samolot nie spadł na ziemię w całosci...


Any  damage  to  nearby  trees  and  foliage  should  be  photographed,  as  well  as  ground  scars from pieces of wreckage after the aircraft initial breakup.

Photograph the impact point

from a vantage point that is along  the  flight  path  of  the  aircraft

https://skybrary.aero/bookshelf/books/3708.pdf


Nawet w Mongolii o tym wiedzą..

    Preservation  of  impact  marks  is  very  important, 

careful  note  should  be  made  of  all ground  marks  so  that  guard  arrangements  may  be  amended  where  necessary  to  provide additional security. e)    Ensure  that  all  aspects  of  the  wreckage  trail  are  preserved,  photographed  and  their description and location have been recorded.

http://aaib.gov.mn/wp-content/uploads/2018/12/Aircraft-Accident-Investigation-Procedure-Manual.pdf


Co zrobili Rosjanie po katastrofie ?

-

 bardzo szybko zaczęli zacierać ślady na ziemi

pod pretekstem konieczności wjazdu  ciężkiego sprzętu

nawozili piasek ,  układali płyty betonowe  etc,

bezpowrotnie  zniszczyli ślady na ziemi...

zrobili to skutecznie i  zapewne nie da się już

odtworzyć pierwotnych śladów po upadku samolotu na ziemię

image

image


--


image

http://www.dviaviation.com/wreckage-analysis.html



image

https://www.atsb.gov.au/publications/investigation_reports/2024/report/ao-2023-028



image


A tak wygląda  miejsce  uderzenia  kadłuba częścią  nosową w normalnej  katastrofie:

samolot  CRJ-200,  masa  do lądowania  20-21  ton,

zmrożona  gleba,

  prędkość opadania  ok 30-40 m/s, prędkość  ok 320 km/godz.

image


Katastrorfa A-321 Libia Trypolis

image

jak widać  tam gdzie jest silne rozdrobnienie kadłuba - musi byc krater

to prosta Fizyka

 zasada akcji-reakcji


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka