Uprzedzałem dra Olivairesa
że się kropnęli w symulacjach
o rząd wielkości
- w Raporcie podali jakoby przeciążenia w końcowej części kadłuba sięgały 200g !
i że prawda i tak wyjdzie na jaw
- to Międzynarodowa Kompromitacja
to Konkluzja z Chatu GPT o1
( kto nie wie co to jest i jak działa m, jakie ma już możliwości niech lepiej się zainteresuje...)
to także kompromitacja Zespołu Laska
który łyknął kłamstwo MAK o 100g
i rozprzestrzenił to kłamstwo w przestrzeni publicznej
oraz- co najważniejsze - rekomendował to kłamstwo
polskiemu Rządowi!
( jako rzekomo wynikajace z parametrów zderzenia samolotu z ziemia i przeszkodami)
także kompromitacja Podkomisji
która nie wychwyciła MEGA Błędu NIAR !
kompromitacja zdecydowanej większości polskich ekspertów, specjalistów
naukowców mających coś do czynienia z mechanika, fizyką, wytrzymałościa materiałów...
ja od razu po opublikowaniu wstępnego raportu MAK
w maju 2010 roku napisałem
że przeciążenia w końcowej części kadłuba winny być rzędu 20g
a nie 100g jak podał MAK
po opublikowaniu Raportu NIAR napisałem ze NIAR sie kropnął o rząd wielkości
czarna linia przerywana i czerwone kropki to przeciążenia wg NIAR
niebieska linia ciagła to oszacowanie przeciazeń wg Fizyki, wytrzymałosci materiałow zwalidowane na podstawie rzeczywistych przypadków
teraz Chat GPT o2 to potwierdza
- Oczywiscie tu chodzi o szacunkowe wartości - nie o jedną scisła z dokładnościa do 1 g
Chat przerobił kilka wariantów ale
nigdy wynik nie przekroczył 29 g!
-----
**
****
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka