to powyżej to zdjęcie -ilustracja do relacji z katastrofy na You Tube.
zderzenia bombowca Tu-16 z samolotem pasażerskim An-24
w której .. jedna osoba przeżyła..
przężyła takie zderzenie..
i jeszce raz pierwsza ilustracja
zderzenie na wysokości ok. 5000m !!
prędkość zbliżania sie samolotów ok 300m/s!
jedna pasażerka spadała we fragmencie kadłuba- przypięta do fotela jak podano - o wymiarach 3 na 4 m ( nie podano trzeciego wymiaru)
ten fragment spadł na błotnisty teren na którym rosły drzewa
pasażerka przeżyła takie zderzenie
i został odnaleziona - przypadkiem po kilku dniach
**
porównajmy
fragment An-24 spada pionowo z predkoscia rzędu co najmniej 40 m/s ( predkość spadania swobodnego to 56 m/s)
Końcowa cześć kadłuba Tu-154 zderza się ziemią z prędkością pionową poniżej 20 m/s
i pod małym kątem- impet uderzenia o wiele mniejszy niż w przypadku AN-24
(samolot najpierw uderza - wg narracji MAK ogonem) co zmniejsza predkośc pionową
_
gdyby w Smoleńsku doszło do katastrofy typu CFIT
wg narracji MAK/Laska
to parę "ofiar" katastrofy wygladała by tak
jak po tej katastrofie w sumie bliźniaczego Boeina 727 w pozycji odwróconej
( 11 osób na pokładzie przezyło- moment katastrofy przeyło 13 lub 14 osób ( źródła róznie podaja)
https://admiralcloudberg.medium.com/winds-of-change-the-crash-of-eastern-airlines-flight-66-f49f56fb5f2e
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka