Panowie niby eksperci z
Zespołu Lotniczo-Nawigacyjnego:
Marek DĄBROWSKI
Wiesław CHRZANOWSKI
Kazimierz Grono

na próbie na symulatorze było to ok 19-23m jak podano w raporcie z próby
jakim rysuneczkiem Grono Dąbrowskiego wspiera swą bzdurną tezę ?
takim

czyli głebokośc przepadania liczy Grono Dabrowskiego od momentu wypowiedzenia komendy "Odchodzimy" a nie od momentu faktycznego rozpoczecia manewru !

i dopiero na wysokosci ok . 20m RW praktycznie samolot rozpoczyna manewr go-around!
nie zauważyli !
że przejscie na wznoszenie przy rozpoczęciu manewru z 20 m RW
o czym sami napisali !!!!

jest fizycznie niemożliwe !

**
---
czym wspierajac jeszcze swoje zdanie ?

tu się pojawia owe słynne rzekome
60 m głębokości przepadania..
a co wynika z
próby odejścia na drugi krąg samolotem Tu-154 Nr 102 ??
- niewiele
nie wiadomo jakie były obroty silników w momencie rozpoczecia manewru
to ważne !
( inż. Dąbrowski wspomniał, że inne niż w wg raporty ze Smoleńska
- - czyli wyższe..)
wyższe obroty to inna dynamika manewru i zmniejszenie głebokosci przepadania
tak naprawdę eksperyment na 102 nie jest miarodajny
- nie wiadomo dlaczego raport z tego eksperymentu nie jest dostępny
co tu jest tajnego ?
a jak jeszcze niegdyś tak gardłujący inż.Dąbrowski
się utajnił
zamilkł
to w ogóle nic nie wiadomo..
w tej kwestii
--
I jeszcze ..
inż,Dąbrowski forsował na siłe tezę
jakoby doszło do awarii ABSU

- awaria układu ABSU
akurat w momencie gdy chcą rozpoczać manewr go -around
Dąbrowski próbował forsowac to jako przyczynę katastrofy
ale
nie pokazał żadnych dowodów
uparł się że to awaria ABSU i lekceważył inne dowody , przesłanki, okolicznosci
----
uwagi Grona Dąbrowskiego na temat obrażeń ofiar katastrofy
uwagi na dennym poziomie

nic
pustka
zero myślenia,, kojarzenia
a zajrzeć do przypadków innych katastrof typu CFIT ?
- w przypadku parametrów zderzenia jak wg narracji MAK przeżycie
częsci osob na pokładzie było by jak najbardziej możliwe
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1198155,porownanie-stanu-cial-ofiar-zamachu-w-smolensku-i-katastrofy-na-mont-odile
https://www.salon24.pl/u/niegracz/873328,katastrofa-jal-123-przeciazenia-wieksze-niz-w-smolensku-czesc-osob-przezyla




Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka