quwerty quwerty
30
BLOG

Gdzie zniknął inż.Dąbrowski po swojej bzdurnej filipice przeciw Podkomisji ?

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0


 Panowie niby eksperci z
 Zespołu Lotniczo-Nawigacyjnego:

Marek DĄBROWSKI
Wiesław CHRZANOWSKI
Kazimierz Grono


image
 na próbie na symulatorze było to ok 19-23m jak podano w  raporcie z próby


 jakim rysuneczkiem Grono Dąbrowskiego wspiera swą bzdurną tezę ?

takim

image


czyli głebokośc przepadania liczy Grono Dabrowskiego od momentu wypowiedzenia komendy "Odchodzimy" a nie od momentu faktycznego  rozpoczecia manewru !

image
i dopiero na wysokosci ok . 20m RW praktycznie samolot rozpoczyna manewr go-around!

imagenie zauważyli !

 że przejscie na wznoszenie przy rozpoczęciu manewru z 20 m RW

o czym sami napisali !!!!

image

jest fizycznie niemożliwe !



image


image**


---

czym wspierajac jeszcze swoje zdanie ?


image

tu się pojawia owe słynne rzekome

60 m głębokości przepadania..


a co wynika  z

próby  odejścia na drugi krąg samolotem Tu-154 Nr 102 ??
- niewiele


nie wiadomo jakie były  obroty silników w momencie rozpoczecia manewru

to ważne !

( inż. Dąbrowski wspomniał, że inne niż w wg raporty ze Smoleńska

 - - czyli wyższe..)

 wyższe obroty to inna dynamika manewru i zmniejszenie głebokosci przepadania

 tak naprawdę  eksperyment na 102 nie jest miarodajny


- nie wiadomo dlaczego raport z tego eksperymentu nie jest dostępny

 co tu jest tajnego ?


a jak jeszcze niegdyś tak gardłujący inż.Dąbrowski

 się utajnił

zamilkł

 to w ogóle nic nie wiadomo..

w tej kwestii

--

 I jeszcze ..


inż,Dąbrowski forsował na siłe tezę

jakoby doszło do awarii ABSU

image

- awaria układu  ABSU

 akurat w momencie gdy chcą rozpoczać manewr go -around

Dąbrowski próbował forsowac to jako przyczynę katastrofy

 ale

nie pokazał żadnych dowodów

uparł się że to awaria ABSU i lekceważył inne dowody , przesłanki, okolicznosci


----

uwagi Grona Dąbrowskiego na temat obrażeń ofiar katastrofy

 uwagi na dennym poziomie

image

nic

pustka

 zero myślenia,, kojarzenia

a zajrzeć do przypadków innych katastrof typu CFIT ?

- w przypadku parametrów  zderzenia jak wg narracji MAK przeżycie

częsci osob na pokładzie było by jak najbardziej możliwe

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1198155,porownanie-stanu-cial-ofiar-zamachu-w-smolensku-i-katastrofy-na-mont-odile

https://www.salon24.pl/u/niegracz/873328,katastrofa-jal-123-przeciazenia-wieksze-niz-w-smolensku-czesc-osob-przezyla


image


image


image


image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka