Oczywiście
pod wzgledem estetycznym
kolorowym wykresom trajektorii sporządzonym przez MAK
niewiele mozna zarzucić
- schludne estetyczne
szczególnie w wersji anglojęzycznej
tylko że,
to się kupy nie trzyma
zobrazowałem odcinek trajektorii zaczynajacy sie w punkcie
w którym Tu-154 zniża sie z prękdoscia pionowa 6 m/s
a głebokość przepadania na tym odcinku
wg wykresu z raportu MAK
wynosi 9 m !!
a powinno to być blisko30 m
jak mówią wszystkie podręczniki pilotowania Tu-154
poradniki Bechtira, Piatina - jak to przedstawia guru pilotów Tu-154
pilot Jerszow
biorąc pod uwagę że w tym momencie reżim pracy silników
jest blisko poziomu mały gaz
silniki dopiero zaczynają sie rozkręcać
a to zwiększa głebokość przepadania tak gdzieś o 1/3
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka