quwerty quwerty
1766
BLOG

Dowód z Kanady sfałszowania danych z czarnych skrzynek ; Smoleńsk

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 4

Fizyki się nie oszuka.

Potwierdza to katastrofologia porównawcza.

- Wg  danych MAK

Tu-154  hamował w powietrzu tak- z podobną  siłą

 jak  samolot na pasie z użyciem hamulców  i hamulców aerodynamicznych

takie rzeczy  tylko w kreskówkach Disney'a

image

FREEPIK  free license

image

image

image

samolot Embraer próbował hamować czym tylko miał i wyleciał z pasa

  przy mokrej nawierzchni

po 15 sekundach od dotknięcia  pasa kołami przeciążenie  wzdłuzne osiagneło wartość

-0,08g

w typowych lądowaniach samolotu Embraer 145  przeciązenie wzdłuzne  po przyziemieniu w trakcie hamowania

osiąga maksimum ok -0.20g

a w Smoleńsku

 w powietrzu??
średnio  0,11g  !!!  czyli max.  lekko rzędu  0,2g !!!

image

cuda na kiju

jak w kreskówce  Disneya!


a co na to dr Lasek

 albo ten prestidigitator z Kanady z University of Toronto

 profesor Artymowicz po godzinach udający eksperta lotniczego

Ludzie, którzy argumentują swoim wykształceniem, że mają rację,

chcą upokorzyć rozmówcę, który według nich nie dorównuje ich poziomowi.

Niestety to nie świadczy o ich inteligencji, tylko raczej o jej braku.

Edith Kulpienski

..

powinni spalić się ze wstydu


image

image


,,,,,,,,,,,,,,


 a tak wygląda wydruk  przeciażenia  wzdłużnego  po przyziemieniu Boeinga 737


image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Polityka