quwerty quwerty
61
BLOG

Kłamstwa MAK o 100g, bzdurne 200g w raporcie NIAR - i milczenie baranów

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

trzeba być baranem by nie  zauwazyć,  że MAK skonfabulował owe  słynne , mityczne przeciążenie 100g

jako rzekomo wynikajaće ze zderzenia o "małej energii"

które  tak celnie scharakteryzował  dr Maciej Lasek:

image


 Trzeba być baranem by nie zauważyć, że w raporcie NIAR błednie oszacowano  wielkość przeciążeń w końcowym odcinku kadłuba- ponad 200g  na poziomie podłogi (floor)

to WIEL- BŁĄD  o rząd wielkości!!


image

- barany niech się same wpisują,  podpisują pod  raportem MAK i bzdurnymi danymi w raporcie NIAR


 przypominam kolejny  przykład jak w realu wyglądają wartości przeciążeń w katastrofach lotniczych typu CFIT

Fragment z  raportu dotyczącego wypadku samolotu Fokker F28 Air Ontario Flight 1363, 1/03/1989. 45 osób z 69 przeżyło.

https://reports.aviation-safety.net/1989/19890310-1_F28_C-FONF.pdf


imageimage

przeciążenia w przedniej części kadłuba oszacowano na 26-34g

image

źródło: Wikipedia

Calculations using an estimated aircraft speed of 205 to 220 feet per second (121 to 130 knots) and an estimated coefficient of friction for flight through the trees resulted in longitudinal deceleration levels of approximately 1.33 g for the first part of the crash sequence. The shallow angle of the aircraft path through the trees on a slightly negative slope had the effect of keeping the deceleration levels (g) relatively low.
Deceleration levels for the second part were calculated using the impact velocity derived from the previous calculations. It was estimated that the longitudinal deceleration levels on the second part were 2.33 to 3.05 g.
gdy samolot zniżając się zaczepiał o drzewa uderzałw  mnie średnie przeciązenia wynosiły 1,33g

 gdy zderzył sie z ziemią  i sunał przez ok.80m

The aircraft slid about 80 m after striking the ground

 średnie przeciążenia  wzdłużne były ok.2,33 do 3,05g.



Zobacz też:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/909401,klamstwa-mak-o-rzekomych-100g-wskutek-zderzenia-katastrofa-w-smolensku

image


https://www.salon24.pl/u/niegracz/968873,aspekt-przezywalnosci-w-katastofach-lotniczych-o-malej-energii-smolensk

image



image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka