Dark Side of the Moon - Pink Floyd
All That Jazz- film USA- reż. Bob Fosse
http://faktysmolensk.niezniknelo.com/dokumentacja-zdjeciowa/articles/fatalna-brzoza.html
Ze zdjęć na stronie Zespołu dra Laska Niezniknelo wynika
że skrzydło nie uderzyło w brzozę...
to sa ślady materialne i z prosta analizy zdjęć widać że nie ma śladów zderzenia skrzydła z pniem brzozy.
Popatrzmy na - główny- wg Laska dowód:
Fatalna brzoza
Brzoza, w którą samolot uderzył lewym skrzydłem. Oprócz kawałków metalu wbitych w przełamany pień, widoczny zawieszony na gałęziach po lewej fragment żebra samolotu.
-na jakiej podstawie Lasek twierdzi że owe kawałki metalu zostały wbite w momencie hipotetycznego uderzenia skrzydła w pien brzozy?
- chyba na podstawie opowieści rosyjskiej propagandy
Forensic analysis owego złamanego pnia brzozy, miejsca rzekomego uderzenia skrzydła - daje inny rezultat:
Czy juz widzicie , że jest tu coś nie tak z tym niby wbiciem ?
- Rozpatrzymy wariant, że skrzydło uderza prostopadle do powierzchni jak na zdjeciu
..ale
nie ma sladu takiego, poteznego uderzenia
+
popatrzcie na to:
dalej:
oczywiście, to sa drobne fragmenty skrzydła samolotu ale jak sie tu znalazły ..wbite , wciśnięte w pień brzozy
przecież ta "blaszka" jest wciśnieta w ..nacięcie w pniu zrobione piła . tzw. rzaz
aby płaski kawałek metalu wbił się w powierzchnie drewna- nawet jesli to byłby nóż
to wektor siły musi być ( prawie) prostopadły do powierzchni
a tu owa "blaszka" została wciśnięta w rzaz po małym kątem względem powierzchni pnia
jeszcze raz piktogramowo , łopatologicznie
\
podobne ? no jeszcze jak !!!
i kolejna kwestia:
owa "blaszka" też nie ma na powierzchni śladów uderzenia, miażdżenia
- a przecież nie leciała ostatnia, luzem
dodatkowo widać, że owa "blaszka" nie przylega do powierzchni pnia
- to dokładnie obraz "blaszki"wciśniętej w rzaz
a nie wbitej w dynamicznym zderzeniu skrzydła z brzozą
-
i jeszcze raz
odkształcenia wygiętego paska blachy sa w 3 różnych kierunkach....
- wariant II
gdyby owe fragmenty wbiły sie powierzchnię boczną brzozy ( względem ruchu skrzydła)
pewną kierunkowośc wiadac po sposobie wbicia blaszki 1
..
ale znów:
brak uszkodzeń powierzchni od dynamicznego uderzenia, tarcia powierzchnią przełomu skrzydła
a położenie drugiej blaszki - tej wciśniętej w nacięcie
wyklucza że jest to efektem dynamicznego zderzenia skrzydła z brzozą
poza tym gdyby to była powierzchnia boczna- to blaszki wbite byłyby po obu stronach pnia
czyli ten wariant odpada
**
jeśli skrzydło zderzyło się z brzozą to na szerokości skrzydła winno brakować ok 40cm wyciętych przez zderzenie z pniem brzozy
przynajmniej w części od krawędzi zderzenia , gdy hipotetycznie pień wchodzi w skrzydło, które nadal jest w całości( jeszcze nie rozdzielone)
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1042317,forensic-analysis-i-eksperyment-sledczy-falszerstwo-mak-odlamek-w-brzozie
tylko na pniu nie widać sladów takiego potężnego wbijania, miażdżenia
a na owych drobnych fragmentach ze skrzydła, "blaszkach" nie widac sladu
by w nie cos uderzało....
Gdyby skrzydło uderzyło w brzozę jak w narracji MAK/laska to odcinek pnia w który uderzyło skrzydło powinien wyglądać
w przybliżeniu tak:
.. patrzymy od przodu- istotne jest to że po obu stronach pnia winny być wyraźnie widoczne głębokie odarcia - gdyż krawędzie przełomu działałyby jak piły albo raczej pilniki i to przemieszczające się z prędkością ponad 70m/s..
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka