Jaka jest realna głębokość przepadania samolotu pasażerskiego ?
- oczywiscie Tu-154 nie mógłby przejść na wznoszenie rozpoczynając manewr na wysokosci 20 m nad ziemią!
to fizycznie niemożliwe
- inercja, bezwładność,
- i to jeszcze przy podnoszącym się terenie
- i to jeszcze przy predkości zniżania ok 7 m/s
i jeszcze rozpoczynając manewr przy reżimie silników mały gaz
- w takiej sytuacji realna głębokosc przepadania to ok 40 m!!
co zresztą potwierdził sam dr Lasek:
- fałszerstwo MAK było zrobione w tym celu aby wmówić Publisi, że niedouczeni polscy piloci lecieli w jar bez kontroli parametrów lotu i ukryć rzeczywisty przebieg Operacji Specjalnej
-tylko że trajektoria, którą papierowo wykreślili - tak aby samolot przy wznoszeniu walnął w brzozę
jest fizycznie niemożliwa
Fizyki się nie oszuka
PKBWL wiedziała jakie są realne wartości głębokosci przepadania....
,,gdyż w 2008 roku miał miejsce incydent go-around samolotem Boeing 737 na lotnisku Katowice -Pyrzowice
zaklasyfikowano to zdarzenie jako:
CFIT którego ledwo udało sie uniknąć
samolot rozpoczał manewr na wysokosci 370 stóp nad ziemia
najniższa wywokość- wyrównanie lotu na wysokosci 247 stop
370-247=123 stopy-
= 38m
porównajmy
ok.6,5do 7,7 m/s
.
.
.
Jakieś pytania ?
- wątpliwości ?
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka