Wystarczy czytać:
Kąt nachylenia z rejestratora parametrów lotu nie odpowiada rzeczywistym lokalizacjom początkowych śladów na ziemi
i późniejszego rozrzutu szczątków statku powietrznego,
a w Raporcie MAK przyczyny zaistnienia tej sytuacji nie są wyjaśnione.
Na podstawie informacji zawartych w Załączniku nr 4 do Raportu Millera ustalono, że w
momencie zderzenia z ziemią kąt pochylenia samolotu wynosił -6°. Ostatnia
zarejestrowana wartość kąta pochylenia z zapisów rejestratora parametrów lotu to 0°.
Kąt pochylenia statku powietrznego w momencie zderzenia z ziemią poprzez
ekstrapolację liniową posiada wartość ujemną przekraczającą - 20°.
Wartość ta
spowodowałaby, że samolot uderzyłby nosem w pierwszej kolejności, a tym samym
lewe skrzydło i statecznik poziomy nie trafiłyby w ślady ziemi zaobserwowane na
zdjęciach z miejsca wypadku.
Raport NIAR - choć z błędami-
i tak przeczy narracji MAK
**
Tego nie podadzą Wam
w TefauEN
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka