w zasadzie potrzebna jest tylko z Prokuratury jeszcze jedna informacja
- Ile to kosztowało? Ile państwowych pieniędzy przepuszczono ?
- ile na płace
- ile na badania ekspertyzy
to sa gruubeee miliony
- Więc ile ?
......... czy więcej ? ...............
**
Kompromitujący obu wywiad red. Świerczka z prokuratorem Krzysztofem Szwarcem
do dziś nie wiadomo nawet w jakiej sprawie konkretnie Prokuratura prowadziła śledztwo
na podstawie wywiadu można by wyciagnąć wniosek że tematem śledztwa Prokuratury było:
1. Udowodnienie , że Podkomisja źle pracowała.
a może
bardziej im chodziło o :
2. Udowodnienie że Rosjanie nie mają z tym nic wspólnego.
a już mniej zajmowali się takimi możliwymi wątkami śledztwa jak
3. Ustalenie wskutek czego doszło do rozbicia się samolotu Tu-154 w Smolensku?
to chyba najmniej ich interesowało...
..
Przede wszystkim Prokuratura pokazała że jest niezdolna do zajmowania się tak skomplikowana materią;
nie miała żadnego sensownego planu działania
wizji
a nawet orientacji w temacie !
i zero dociekliwości
zero podejrzliwości
( wszelkie watpliwosci usuwa się na korzyść podejrzanego..)
**
Prokuratura znalazła sobie alibi" zobaczcie - eksperci nie znaleźli śladów wybuchu: ani sladów materiałow wybuchowych - ani w postaci obrażn ofiar zdarzenia.
ad. 2 a jesli wybuch miał tylko obezwładnić samolot ?? to oczywiście nie znalazło by to odzwierciedlenia w stanie ofiar
ad.1 trotyl, Rdx i jeszcze coś tam
a jesli do obezwładnienia samolotu uŻyto granatu termobarycznego???
- wie prokurator jakie materiały wybuchowe wchodza w sład tzw. bomby termobarycznej ?
Jesli do obezwładnienia Tu-154 zastosowano by
ładunki termobaryczne to tam nie ma co szukac trotylu, heksogenu itp. Bomba paliwowo - powietrzna to weglowodory z dodatkiem pyłu aluminowego jako zapalnik pojawia się tylko azydek ołowiu- wystarczy ułamek grama do zainicjowania eksplozji ( + troche nitrocelulozy - gram z okładem )
jak nie użyto trotylu czy czy rdx to jaki wniosek z ich nie znalezienia ????
**
Podpowiem Prokuraturze
jakie są mocne poszlaki że sprawcą rozbicia się samolotu Tu-154 w Smoleńsku jest Rosja:
1. Zmiana czasu zdarzenia z 10:56 na 10:41
- to ewenement, precedens - nigdy coś takiego się nie zdarzyło!
widocznie ruskim to było potrzebne do jakichś machinacji !
2. Zmiana miejsca wykonywania sekcji zwłok
- przeciez pozostawiono ślad w raporcie MAK:
14:58 - przygotowane miejsca do rozmieszczenia ciał ofiar: miejska kostnica 100 miejsc, 1 -szy szpital kliniczny m. Smoleńsk - 5 miejsc
a później to zmieniono:
20:54 - wylot śmigłowca Mi–26 na lotnisko Domodiedowo m.Moskwa z ciałami ofiar na pokładzie;
po co ? nasuwa się podejrzenie- że po to aby uniemożliwić polskim prokuratorom udział w sekcjach zwłok - dla ukrycia czegoś...
co na to polska Prokuratura ?
..
nic, rybka, zero reakcji
( dlaczego Prokuratura nie wyłączyła do odrębnego postępowania sprawy tak rażących zaniedbań Prokuratury !!-
utracono wiedzę ; ekshumacje dłuugi czas potem nie były w stanie dostarczyć wszystkich informacji jakie mielibyśmy gdyby sekcje zwłok wykonano od razu...)
- tego też prokuratorzy nie wiedzieliście ? - że wytyczne ICAO jasno mówią( gdy giną wszyscy na pokładzie należy wykonać
+sekcje zwłok wszystkich osób na pokładzie
3. Czarna skrzynka wyrwana z miejsca zamocowania w ogonie;
Prokuratura nie wykazała się wiedzą , orientacja ( wystarczy poczytać raporty z innych katastrof typu CFIT i nie tylko)- zero dociekliwości:
-NIGDY w historii katastrof typu CFIT przy prędkościach nawet do 500km/h czarna skrzynka nie został wyrwana w trakcie zderzenia z miejsca zamocowania( a gdy jest wyrwana wskutek potężnych sił np. przy prędkościach zderzenia rzędu 600km/h to z reguły nie leży sama....luzem- gdyż wyrwana jest wraz z fragmentami blach do których była mocowana !
trzeba tu tylko trochę pomyślunku i spostrzegawczości !
trzeba mieć choć trochę predyspozycji do bycia prokuratorem...
4. Przeciążenia 100 g które wg narracji MAK momentalnie zabiły wszystkie osoby na pokładzie..
??
Prokuratura nie ma wiedzy wiedzy z fizyki, mechaniki , ma słaba znajomość innych zdarzeń lotniczych ( katastrofologia porównawcza) nawet tym się nie interesowała
a tymczasem wg warunków jak w Smoleńsku, jak wg narracji MAK w końcowej części kadłuba mogły działać przeciążenia rzędu 20g
a kilka "ofiar" wyglądało by tak jak "ofiary" katastrofy Boeinga 727 Flight 66 - upadek w pozycji odwróconej:
2 osoby z personelu pokładowego niewiele godzin po katastrofie
a rosyjskie media rozpowszechniały bajeczkę o 100g..
Медико–трассологическое исследование показало, что на пассажиров действовали перегрузки величиной 100 g. (Пассажир в самолете при взлете испытывает перегрузку 1,5 g, парашютист при раскрытии парашюта — 5, космонавты при спуске в космическом корабле — до 4, летчик спортивного самолета при выполнении фигур высшего пилотажа — от 8 до 12).
dla porównania podają, że pilot samolotu akrobacyjnego w trakcie wykonywania figur wyższego pilotażu jest poddany przeciązeniom 8 do 12 g
5. Manipulacje eksperymentem w Moskwie w lipcu 2010 roku z udziałem dra Klicha..
wystarczyło mieć trochę orientacji w fizyce, troche poczytać na temat manewru go-aroud
Otóż po pierwsze dr Klich uzgodnił z Rosjanami warunki eksperymentu nie odpowiadające opisowi z raportu MAK!!
rosyjscy manipulanci celowo zastosowali inne parametry a dr Klich się na to zgodził ( z niewiedzy ? z innych powodów ? - temat na śledztwo prokuratorskie)
zastosowali większe przeciążenie- zamiast max. 1,35g - aż max 1,6g! co zmniejszyło głębokość przepadania a i atak wg wyników eksperymentu Tu-154 nie przeszedł by na wznoszenie tylko zderzył się ziemią !
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1294526,jak-rosyjscy-eksperci-zafalszowali-eksperyment-na-symulatorze-moskwa-2010
6. Obrażenia ofiar nie pasuje do rosyjskiej narracji
- Panie Prokuratorze
niby samolot upadł w pozycji odwróconej a ponad 10 ciał nie miało wyraźnych uszkodzęn głowy ani kręgosłupa szyjnego
-próbował Pan to0 wyjasnmić
- zasięgał opinii ekspertów- jesli nie starcza Panu odrobiny wyobraźni i pomyslunku
polecam moja notkę z obrazkami sytuacyjnymi:
oczywiście rosyjska propaganda dla Publisi podawał inny obraz skutków owej "katastrofy"
Все труппы были обезглавлены, либо головы у пассажиров сплющены, лицевые кости все разбиты. Целиком я видел только одну молодую девушку.
Wszystkie ciała były bez głów lub głowy były zgniecione , kości twarzy połamane. Widziałem tylko jedno ciało młodej kobiety które było w całości.
7. Czaszka rozbita tępym przedmiotem:
a to Prokuratura próbowała wyjaśnić ?
itd
itd
- Zezwalam Prokuratorze na skorzystanie ze wszystkich zebranych przez mnie materiałów pokazujących, że narracja MAK jest kłamstwem.
tak by wyglądał końcowy odcinek kadłuba Tu-154w Smoleńsku gdyby to była katastrofa typu CFIT
( przeciążenia na tym odcinku : tu poniżej 20g!- skoro drzwi się ( choć z trudem otwierają - to raczej bliżej 10g!)
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka