NIAR w raporcie napisał jakoby przeciążenia na poziomie podłogi w końcowej części kadłuba przekraczały 200g!
![image](//m.salon24.pl/a86b4a8421e029e82a932dfa424f379a,860,0,0,0.png)
-winno być- ok 20g
kolejny przykład
nawet gdyby samolot uderzył w pionowa ścianę np. skałę
to przeciążenia w końcowej części kadłuba byłby też rzędu 20g
![image](//m.salon24.pl/0d9c91bc98bf27500be4262fcf719f86,860,0,0,0.png)
![image](//m.salon24.pl/07c4bc83e585c008f68551bc637c7475,860,0,0,0.png)
![image](//m.salon24.pl/4188650ecec5c4cb7db87593934ecf43,860,0,0,0.png)
![image](//m.salon24.pl/1a214285ab891183f30f3a0023f7d6fc,860,0,0,0.png)
- Milczenie w tej sprawie to kompromitacja
Instytutu Lotnictwa
PAN
polskich uczelni technicznych
Instytutów technicznych
- Taka będzie Rzeczpospolita
jakie ich elit technicznych
funkcjonowanie
zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1293622,brak-walidacji-metodologii-niar-przyczyna-ich-bledu-o-rzad-wielkosci-w-raporcie
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1318146,niar-pomylil-sie-o-rzad-wielkosci-kiedy-poprawka-zwrot-kasy
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka