dokumenty, które zebrała podkomisja Macierewicza, mówią bardzo dużo.
Trzeba mieć tylko nadzieję, że zespół w MON obiektywnie na to spojrzy
i nada sprawie dalszy bieg - powiedział prof. Michał Kleiber.
Oto dowód:
-Czy to jasne ?
-
Nie ? ? ?
- Otóż:
nigdy w katastrofie typu CFIT nie doszło do zerwania tapicerki z całej powierzchni foteli ! *)
nawet prędkości zderzenia rzędu 600 km/h to za mało
tylko wybuch'
lub inne działania osób trzecich
*
Tak wyglądają fotele lotnicze po katastrofach typu CFIT:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1151827,tak-by-wygladala-tylna-czesc-kadluba-tu-154-i-fotele-gdyby-w-smolensku-byl-cfit
*)
Jedyny znany przypadek gdy tapicerka została zerwana z fragmentu stelaża fotela
to katastrofa ATR-72 na Taiwanie w 2014 roku;
https://www.dailymail.co.uk/news/article-2704197/Extraordinary-scenes-Taiwan-plane-seats-fuselage-recovered-roofs-homes-landed-middle-residential-area-killing-48.html
tylko że samolot uderzył w domy mieszkalne a miedzy domami były murki z kamieni
( a i tak 9 osób przeżyło)
**
POŻYTECZNI IDIOCI W AKCJI:
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka