Król jest nagi
Hans Christian .Andersen- Nowe szaty króla
to są dane z :
Raport końcowy- Załącznik nr 4 .
Geometria zderzenia samolotu
to są dane autentyczne
których NIKT nie sprawdził przez 13 lat
a wcześniej Lasek też...
wstydził by się..
gdyby znalazł się choć 1 ( słownie: jeden) dziennikarz w Polsce,
który zada mu pytanie w tej kwestii)
przez 200m to jest przez 2,63s leciał poziomo i nagle
tuz przed brzoza zadarł dzioba
na 44 m wzniosł sie o 4 m -czyli
na tym krótkim odcinku - mniejszym niż długość samolotu
wznosił sie z prędkoscia średnią 6,9 m/sek
cuda na kiju
bzdury
autorstwa dra Laska i Zespołu
- Czy jest jeszcze ktoś, kto traktuje raport Laska jako rzeczowy ? miarodajny ?
TAK
jest to prof. Artymowicz z Uniwersity of Toronto
mnie wyzywa od idiotów i jeszcze gorzej
- to ruska metoda
" wsadzanie do psychuszki-
kto nie zgadza się z ruską narracja tego nazwać idiotą
A sam profesorek Manipulatorek
nie potrafi odczytac prostych tabelek w raporcie Laska
a może potrafi tylko w tej sprawie jest Kłamca i Manipulantem
-Czy znajdzie się choć 1( słownie: jeden) dziennikarz w Polsce,
który zada mu pytanie w tej kwestii?
dlaczego wspierał Pan takie bzdury w raporcie Laska ?
tych bzdur jest tam masa
wiele pokazałem , nazwałem we wczesniejszych notkach:
Przeciażenie pionowe działajce poziomo
Manipulant Lasek podał tez wysokośc radiową przy przechyleniu 90 stopni!!!
- w tej pozycji radiowysokosciomierz - Panie Lasek-
nie mierzy wysokosci na której znajduje się samolot !
wg dokumentacji pomiary są miarodajne tylko do kąta przechylenia 15 stopni!!
Основные характеристики РВ-5М
Все данные выдаются с заданной точностью только при горизонтальном полете самолета и при углах крена и тангажа не более 15°.
wstydził by się..
gdyby znalazł się choć 1( słownie: jeden) dziennikarz w Polsce,
który zada mu pytanie w tej kwestii)
Jest to Tabela 1.(słownie :pierwsza); pierwsza więc ważna dla prezentacji stanowiska Komisji ; dane w niej zawarte powinny być rzetelne i sprawdzone.
Przeciętny Kowalski/Kowalska nie powinni czuć potrzeby sprawdzania tego co Komisja, składająca się formalnie z Najbardziej Kompetentnych w tej dziedzinie Specjalistów, przedstawiła w Raporcie.
A jednak - wystarczy odrobina spostrzegawczości i umiejętności z gimnazjum by stwierdzić rażące błędy :
-
albo taki błąd świadczący o tym że nie sprawdzili nawet co napisali !!!
a samolot nr 101 Komisja Laska określa jako:
Tu-15M
albo to...
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka