quwerty quwerty
66
BLOG

Błędy w referacie inż.Dąbrowskiego -dyskwalifikujące to opracowanie; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

Tu jest zasadniczo  Jeden Wielki Krytyczny Błąd

świadczący o tym że  niestety

pan inż. Dąbrowski nie powinien zajmowac się tematem

tragedii w  Smoleńsku




image


image

image

napisał bezrefleksyjnie inż. M.Dąbrowski nie zauważając

tego że  w raporcie  przedstawiono sytuacje fizycznie niemozliwą

 jeszcze raz:

Zdecydowana reakcja pilota polegająca na odłączeniu kanału podłużnego ABSU (autopilota) poprzez jego
przesilenie miała miejsce o godz. 6:40:57,5 – na RW = 28 m, 1265 m od progu pasa, na wysokości 2 m nad poziomem
lotniska. W dalszym ciągu brakowało komendy dowódcy potwierdzającej jego czynności. Sekundę później, o godz.
6:40:58.5 nastąpiło zwiększenie ciągu oraz zdecydowane ściągnięcie wolantu na siebie.

Zdarzyło się to 1187 m od
progu pasa, na wysokości 16 m RW i na wysokości 5 m poniżej poziomu lotniska."


Jak ktos ma pojęcie o mozliwosciach samolotu  Tu-154 w zakresie wykonywania manewru go-around 

jak to ogarnia to od razu widzi to czego nie dostrzega  inż.Dąbrowski

choc w innym miejscu sam przytacza  opinie rosyjskiego specjalisty  Bechtira:

image

a tu zapas wysokości wg cytowanego zapisu z raportu Laska  jest...

poniżej 10 m !!


image

i inż, Dabrowski tego nie  zauważa !

nie  zadał sobie trudu  spoprządzenia  chocby takiego  szkicu jaki ja tu przedstawiam;

  naniosłem  tu hipotetyczną  trajeketorię  przy próbie odejscia  z 16 m RW 

przy uwzględnieniu profilu  terenu z raportu Laska ..


za to  wikła sie w  szerag kwestii o zdecydowanie mniejszym znaczeniu !


image


Ten Wiel-błąd inzyniera  Dabrowskiego  całkowicie do dyskwalifikuje.


**


image

Autor: czyli image

podziekowanie dla blogera tiger65  też świadczy  o marnym poziomie inż.Dabrowskiego

 Tiger65  nie wniósł nic pozytywnego ; jakos tak był kibicem manka- który w sprawach technicznych oprocz geodezji był cienki


Tiger 65 podobnie  jak Dąbrowski mieszał kwestie dotyczące  trajektorii zniżania

tu przykład jak Tiger pomimo zwróconej uwagi trzymał sie swej błędnej opinii

- zdaje sie że po tym został u mnie zablokowany jako nie rokujący na rzeczowe wpisy


.. nie potrafił przyznać  racji w kwestii oczywistej

 cytuję:

tu dość agresywnym tonem
_ Czego nie rozumiesz ..?
zaprzeczysz ?


forsuje swój błedny pogląd na temat obrotów silników Tu-154

 w trakcie  schodzenia ( na wysokośc 500m)  i na scieżce zniżania do lądowania

miesza to... myli


image


image

Pokazuje i objaśniam na rysunku:


image

Tiger 65 pomylił, pomieszał wymagania dla obrotów  turbiny wysokiego ciśnienia

dla

1.  fazy zniżania  na małym gazie  do  wysokości  500m,

2.fazy  podejścia do lądowania po ścieżce  zniżania ( glissadzie)

\
= I co ?
 Nie przyznał mi racji

***

 zobacz  też:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1284242,bledy-p-marka-dabrowskiego-w-polemice-z-podkomisja


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1311141,m-dabrowski-kompromituje-sie-atakiem-echem-moskwy-na-macierewicza


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1242451,m-dabrowski-z-podkomisji-przygania-tejze-ale-to-slabe


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka