Friday 20 November 1964 Convair CV-440

3 osoby opuściły same wrak bez szwanku


zderzenie ze zboczem góry porośniętym sporymi drzewami
przeżyło 35 osób ( 104 zginęły)
Martin 404

34 osoby na pokładzie, nikt nie zginał 1 osoba ranna
\
A300 Nagoya 1994

16 osób na pokładzie przeżyło moment katastrofy i zostało odwiezionych do szpitala; przeżyło w sumie tylko 7 osób;
upadek i zderzenie z ziemia w płaskim korkociągu

nawet przy płaskim uderzeniu bruzdy, slady w ziemi dość głebokie
slad od silnika- głebokość 73cm
ślad od głównego podwozia: głębokość 67cm
( przy płaskim zderzeniuz ziemią nie ma "rycia" jak np. przy zderzeniu ukośnym przy podejsciu do lądowania)
**
Dodatek:
utrata końcówki skrzydła a beczka ..
Boeing 707 utracił ok. 1/3 długosci skrzydła../

http://ptmts.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/9-13-Krzysiak.pdf

linie KLM
końcówka skrzydła 3m odcieta w zderzeniu z wieża koscioła
samolot kontynuował lot i wylądował bezpiecznie ( na brzuchu- belly landing)
przy rozpiętosci 29 m
te 3 m to 22% rozpiętości skrzydła ( w Smoleńsku było ok 1/3 ale podobny procent utraty siły nosnej ! gdyż Tu-154 w Smolensku miał wypuszczone klapy i siła nośna była skupiona bliżej kadłuba)))
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka