quwerty quwerty
72
BLOG

Fizyka katastrof lotniczych - strefa zgniotu- klatka bezpieczeństwa - CFIT

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1



Friday 20 November 1964 Convair CV-440

image

3 osoby opuściły same  wrak  bez szwanku



image


image

zderzenie ze zboczem góry porośniętym sporymi drzewami
przeżyło 35 osób ( 104  zginęły)


Martin  404


image

34 osoby na pokładzie, nikt nie zginał  1 osoba  ranna

\


A300  Nagoya  1994


image


16 osób na pokładzie przeżyło  moment katastrofy i zostało odwiezionych do szpitala;  przeżyło w sumie tylko 7 osób;

upadek i zderzenie z ziemia w płaskim korkociągu

image

nawet przy płaskim uderzeniu bruzdy, slady w ziemi dość  głebokie

slad od silnika- głebokość  73cm

ślad od   głównego podwozia: głębokość 67cm

( przy płaskim zderzeniuz ziemią nie ma  "rycia" jak np. przy  zderzeniu  ukośnym przy  podejsciu do lądowania)







**

Dodatek:

 utrata  końcówki skrzydła  a beczka ..

Boeing 707 utracił  ok. 1/3  długosci skrzydła../





image





http://ptmts.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/9-13-Krzysiak.pdf


image

linie KLM

końcówka  skrzydła  3m  odcieta w zderzeniu z wieża  koscioła

samolot  kontynuował lot  i wylądował bezpiecznie ( na brzuchu- belly  landing)

przy rozpiętosci  29 m

te  3 m to  22% rozpiętości   skrzydła ( w Smoleńsku było ok 1/3  ale podobny procent utraty siły nosnej !  gdyż Tu-154 w  Smolensku miał wypuszczone klapy i siła nośna była skupiona bliżej  kadłuba)))

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka