quwerty quwerty
132
BLOG

Panie Lasek- albo wyjście honorowe-wycofa pan raport-albo zakład i strata kasy.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

  Dr Lasek zamieścił w  raporcie  opinie , ustalenia 

które są sprzeczne  z Fizyką  Newtona !!

oraz mozliwościami  aerodynamicznymi samolotu Tu-154.

- Tym samym wprowadził w błąd  władze Państwa

i opinie  publiczną

cytuję, strona 229 raportu

 Zdecydowana reakcja pilota
polegająca na odłączeniu kanału podłużnego ABSU (autopilota) poprzez jego przesilenie
miała miejsce o godz. 6:40:57,5 – na wysokości 28 m RW, 1265 m od progu pasa, na
wysokości 2 m nad poziomem lotniska. W dalszym ciągu brakowało komendy dowódcy
potwierdzającej jego czynności. Sekundę później, o godz. 6:40:58.5 nastąpiło zwiększenie
ciągu oraz zdecydowane ściągnięcie wolantu na siebie. Zdarzyło się to 1187 m od progu pasa,
na wysokości 16 m RW i na wysokości 5 m poniżej poziomu lotniska


koniec cytatu



ilustracja  tej sytuacji

to jest schemat  pokazujący   położenie  samolotu  Tu-154  względem zbocza jaru w momencie  rozpoczynania  manewru  go around 

wg opisu z raportu jak wyżej

image


wystarczy  geometria i arytmetyka z podstawówki

i odrobina myślenia, umiejętność czytania informacji z netu i podstawowa orientacja  w  zakresie  fizyki Newtona

 by zauważyć, że raport Laska pokazuje sytuacje  fizycznie niemożliwą


az sie wierzyc nie chce by  dr Lasek i Komisja mogli popepłnic taki błąd !!


- no  bo w innym przypadku  pozostaje  celowe  wprowadzenie  a błąd  władz Polski !!

 Prosze  zwrócic  uwage że wg raportu Laska samolot  znajduje sie  na wysokosci  16 m nad poziomem  ziemi  w rejonie największego  nachylenia  jaru !! wznoszący sie  teren !!

te  3,5 sekundy  to podręcznikowy , minimalny  czas wyhamowania  zniżania przy pocz. predkosci znizania  jak w  raporcie Laska i raporcie MAk.
praktycznie-  ze względu na  to , że silniki były w rezimie  mały gaz - czas  ten sie zwieksza...

- Panie doktorze Lasek

proponuje wyjście honorowe:

=  Pan wystąpi w  Tefauen  , red. Świerczek, TVN pana chętnie  zaproszą


Pan o tym powie

o tym błędzie..

..

że to jednak sienie zgadza..

..że trzeba  od nowa...


+++++++++

jak nie..

 jesli Pan upiera się że powyższe  w raporcie  jest OK


 to proponuje zakład o 50 tys. PLN


jak się  Pan odezwie i wyrazi wstepnie zgodę  - ustalimy szczegóły


**

Tefauen  tez powinien być zainteresowany  taką freak-fight:

z jednej strony Najlepszy specjalista w  Polsce od badania  katastrof  lotniczych

 z drugiej strony  - kompletny amator ...


Goliat  kontra  Dawid


to się  sprzeda  ...  na reklamach zarobicie duużo więcej  niż trzeba  zainwestować

/

eksperyment który potwierdzi że mam rację

można przeprowadzić 

a/  na symulatorze  ( bardzo podobnego samolotu)  Boeinga 727

b/ wykonując manewr go around samolotem  Boeing 727 (  są dostępne  samoloty  na wypożyczenie)

**

Kto z  dziennikarzy  w Polsce  odważy sie podjąc temat ?

- lewej czy  z prawej strony..


i jeszcze to

totalny odlot ( od praw Fizyki)  Laska

Załacznik nr 4 - Technika lotnicza  i eksploatacja

image

******

51% wygranej netto przeznaczam na cele charytatywne








quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka