Dr Lasek zamieścił w raporcie opinie , ustalenia
które są sprzeczne z Fizyką Newtona !!
oraz mozliwościami aerodynamicznymi samolotu Tu-154.
- Tym samym wprowadził w błąd władze Państwa
i opinie publiczną
cytuję, strona 229 raportu
Zdecydowana reakcja pilota
polegająca na odłączeniu kanału podłużnego ABSU (autopilota) poprzez jego przesilenie
miała miejsce o godz. 6:40:57,5 – na wysokości 28 m RW, 1265 m od progu pasa, na
wysokości 2 m nad poziomem lotniska. W dalszym ciągu brakowało komendy dowódcy
potwierdzającej jego czynności. Sekundę później, o godz. 6:40:58.5 nastąpiło zwiększenie
ciągu oraz zdecydowane ściągnięcie wolantu na siebie. Zdarzyło się to 1187 m od progu pasa,
na wysokości 16 m RW i na wysokości 5 m poniżej poziomu lotniska
koniec cytatu
ilustracja tej sytuacji
to jest schemat pokazujący położenie samolotu Tu-154 względem zbocza jaru w momencie rozpoczynania manewru go around
wg opisu z raportu jak wyżej
wystarczy geometria i arytmetyka z podstawówki
i odrobina myślenia, umiejętność czytania informacji z netu i podstawowa orientacja w zakresie fizyki Newtona
by zauważyć, że raport Laska pokazuje sytuacje fizycznie niemożliwą
az sie wierzyc nie chce by dr Lasek i Komisja mogli popepłnic taki błąd !!
- no bo w innym przypadku pozostaje celowe wprowadzenie a błąd władz Polski !!
Prosze zwrócic uwage że wg raportu Laska samolot znajduje sie na wysokosci 16 m nad poziomem ziemi w rejonie największego nachylenia jaru !! wznoszący sie teren !!
te 3,5 sekundy to podręcznikowy , minimalny czas wyhamowania zniżania przy pocz. predkosci znizania jak w raporcie Laska i raporcie MAk.
praktycznie- ze względu na to , że silniki były w rezimie mały gaz - czas ten sie zwieksza...
- Panie doktorze Lasek
proponuje wyjście honorowe:
= Pan wystąpi w Tefauen , red. Świerczek, TVN pana chętnie zaproszą
Pan o tym powie
o tym błędzie..
..
że to jednak sienie zgadza..
..że trzeba od nowa...
+++++++++
jak nie..
jesli Pan upiera się że powyższe w raporcie jest OK
to proponuje zakład o 50 tys. PLN
jak się Pan odezwie i wyrazi wstepnie zgodę - ustalimy szczegóły
**
Tefauen tez powinien być zainteresowany taką freak-fight:
z jednej strony Najlepszy specjalista w Polsce od badania katastrof lotniczych
z drugiej strony - kompletny amator ...
Goliat kontra Dawid
to się sprzeda ... na reklamach zarobicie duużo więcej niż trzeba zainwestować
/
eksperyment który potwierdzi że mam rację
można przeprowadzić
a/ na symulatorze ( bardzo podobnego samolotu) Boeinga 727
b/ wykonując manewr go around samolotem Boeing 727 ( są dostępne samoloty na wypożyczenie)
**
Kto z dziennikarzy w Polsce odważy sie podjąc temat ?
- lewej czy z prawej strony..
i jeszcze to
totalny odlot ( od praw Fizyki) Laska
Załacznik nr 4 - Technika lotnicza i eksploatacja
******
51% wygranej netto przeznaczam na cele charytatywne
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka