Nie ma mowy by Tu-154 podchodził do lądowania, gdy leci po ścieżce z prędkością 310 km/h.
To elementarne Watsonie..
.. Komisjo Laska
- Podkomisjo
- Prokuraturo
- naukowcy z PAN
- inni wszelacy niby eksperci
To jasne.
Załoga celowo zniżała się z prędkością większą niż obliczeniowa prędkość do lądowania dla tej konkretnej masy samolotu.
prędkość obliczeniowa w tym przypadku to 265 km/h czyli prędkość do lądowania wynosi ( tolerancja -0+15) 265 - maks.280 km/h.
- prędkość do lądowania ustala się tuż po wejściu na ścieżkę:
i tak 7.04.2010 po wejściu na ścieżkę prędkość zmniejszono do 283 km/h i utrzymywano ją.
10.04.2010 załoga utrzymywała prędkość 310 km/h
- z taką prędkością nie tylko nie wolno ale i nie da się bezpiecznie wylądować, gdyż znacznie wydłuża się droga hamowania
co grozi wypadnięciem poza pas.
- Po wykonaniu podejścia próbnego, zorientowaniu się jak wyglądają warunki nad lotniskiem mieli zdecydować co dalej.
. to było podejście próbne
wystarczy skojarzyć dwa dowody:
1.Karta podejścia
aby podjąć decyzję o lądowaniu załoga musi mieć potwierdzony sygnał bliższej radiolatarni..
będąc na odpowiedniej wysokości ! - w tym przypadku ok.70m
tu go nie było !!
2. stenogram:
sygnał bliższej radiolatarni odzywa się gdy byli poniżej 20 m!!
70 m to było ponad 5 sekund wcześniej !
nie ma sygnału na 70 m -to nie ma lądowania
stenogram został sfałszowany
***
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1109574,wielka-manipulacja-trajektoria-i-falszerstwa-w-raporcie-mak
Dla wmówienia winy pilotów i narracji MAK sfałszowano niektóre dane, zapisy; także zapisy rozmów z kabiny pilotów:
na wykresie wykonanym przez MAK pojawia sie zmiana kąta nachylenia w odległości ok. 3300 m od pasa
to nie jest rzczywista zmiana trajktorii
to jest sfaszowana trajektoria dla wmówienia winy pilotów
**
gdy samolot nawysokości od 90 do..20 m nad ziemią zbliża sie do niej ze średnią predkosścia pionową 10 m/s
to nie jest lądowanie
to elementarne Watsonie
.
Jak ktoś nie widział, nie wie jak wygląda podejście do lądowania;
to niech zobaczy to nażywo np. przy lLotnisku Chopina w Warszawie,
stojąc przy Alei Krakowskiej
wygląda to tak:
gdyby samolot zniżał sie z predkością 7m/s to walnął by w budynek Castoramy.
**
Ladowanie :
60............50............40...........30............20
Nie- lądowanie( Operacja specjalna)
60...50...40...30...20
***
Dowód ?
Fizyki sie nie oszuka
Przejscie na wznoszenie samolotu Tu-154 z wysokosci 20 ma nad ziemia przy parametrach jak w Smoleńsku jest fzyczne niemozliwe.
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1085541,niemozliwa-fizycznie-trajektoria-ropoczecia-manewru-go-around-w-smolensku
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1297457,dowod-z-raportu-mak-ze-sfalszowali-trajektorie-go-around-tu-154
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka