Sprawdzam:
1. kierunek bruzd: wpływ obrotu
???
gdyby uwzględnić obrót samolotu to bruzdy skierowane były by nie skosem na lewo od linii lotu
ale na prawo !
to rysunek przedstawiający położenie samolotu przy pierwszym
kontakcie z ziemią : niezniknelo- załącznik nr 2 do raportu Millera
jak widać, przy obrocie samolotu wokół osi odwrotnie do ruchu zegara
końcówka statecznika ryje ślad w ziemi skośnie w prawo
2. yaw
yaw=ślizg
wg Pana profesora z University of Toronto wpływa na kierunek bruzd ?:))
Panie profesorze- kłania się fizyka Newtona !
zasada bezwładności
- nawet przy yaw 30 stopni bruzda, kierunek bruzdy byłby zgodny z wektorem prędkości a nie z kierunkiem yaw!!!
sekunduje profesorowi Hejter Michał Jaworski
Dodatek:
you-know-who1 czerwca 2023, 00:00
nie wydaje mi sie to dziwne, że się zaangażowałem. bardziej zastanawialem się dlaczego zainteresowalem się tak późno rekonstrukcją przebiegu i przyczyn tego (jak się okazało na 100%, gdyż nie żadnych poszlak ani dowodu na coś innego) wypadku komunikacyjnego.
dopiero pod jesień 2011 r. otworzylem tu bloga i zacząlem analizę.
??
You-know- who nie byłby sobą, gdyby nie uciekał się do manipulacji
w rzeczywistości on już "wiedział" co tam się stało
11 kwietnia 2010 roku
i publikował swe opinie na forum Katastrofa w Smoleńsku
- na Salonie 24 tylko rozwinął to co pisał tam wcześniej
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka