Jak ktoś nie ma odrobiny orientacji w fizyce, technice, mechanice
to niczego nie zauważy - że to humbug i zbiór bzdur;
przykre, żałosne- gdyż NIAR jawił się i przedstawiał jako kompetentny , ekspercki etc
dopiero po owocach można ich poznać...
analiza zderzenia drzwi 2L z ziemią nie była przedmiotem Umowy.
Z Umowy:
b. Numeryczną analizę zderzenia poszczególnych części struktury samolotu z
obiektami naziemnymi;
c. Analiza numeryczna zderzenia samolotu z ziemią; oraz
d. Ocenę bezpieczeństwa pasażerów
Ktoś im podrzucił to kukułcze jajo
- bo jeśli analiza zderzenia poszczególnych części to dlaczego tylko drzwi 2L ?
- dlaczego tylko te drzwi ? przecież drzwi w Tu-154 jest znacznie więcej
- dlaczego niby wbiły się tylko te a inne nie..?
a nie np.drzwi wbitych od zewnątrz w burtę Tu-154; ciekawa była by symulacja - jak do tego mogło dojść...
(cytowane za : Nieznikneło- strona Zespołu dra Laska)
- Zresztą, żadnej analizy wbicia drzwi 2L nie przeprowadzono
- oszacowano tylko wielkość siły i to absurdalnie błędnie !!! ( o czym niżej)
jaka rzekomo mogła wcisnąć drzwi w glebę.
- Nawet można się domyśleć , KTO wcisnął im to kukułcze jajo
-
tak, to profesor z Universytetu w Toronto, który własna awionetką latał do dra Olivairesa by go manipulować;
sam o tym lataniu do NIAR pisał na Salonie.
- No wiec co konkretnie wykonał NIAR w kwestii wbicia drzwi:
W oparciu o analizę przeprowadzoną w ramach badania drzwi [ 30 ] i pokazaną na Rys. 4.67,
[30], do wciśnięcia drzwi w grunt po przeniknięciu jej warstwy wierzchniej potrzeba było średnio
siły 25 000 funtów. Z przeprowadzonej analizy wynika, że szacowana siła wywierana przez
samolot wynosi 69 209 lbs, co przekracza wymagane 25 000 lbs. Wskazuje to na możliwość
wbicia drzwi w podłoże ze względu na obciążenia bezwładnościowe i elementy wewnętrzne
konstrukcji przekazujące duże siły. Do bardziej szczegółowej analizy potrzebny byłby bardzo
szczegółowy model gruntu; symulacja pokazuje jednak, że osadzenie drzwi Nr 823 w gruncie jest
wykonalne
Serio ????
to jest oszacowanie siły ???
to jest kpina
siła wywierana przez
samolot wynosi 69 209 lbs,
i jeszcze te 209:)))
żałosne
-przez samolot ???
serio ?
to był w tym momencie samolot
czy kupa fragmentów ?
( jaką siłę i w jakim kierunku wywierał kawałek blachy a jaki kawałek podłużnicy a jaki kawałek fotela a jaki kawałek podłogi itd.itd
pod jakim kątem uderzały, w jakiej kolejności, czy sobie pomagały czy przeszkadzały ? :))
panie doktorze Olivaires oraz inni specjaliści z NIAR
mam dla Was proste ćwiczenia sprawdzające:
- owszem do wbicia gwoździa wystarczy uderzenie ciężkim młotkiem
Ćwiczenie 1
- Wbijcie gwoźdź tym samym młotkiem, ale rozkawałkowanym na 100 fragmentów
( sprawdźcie jaka faktycznie siła jest przekazywana na gwóźdź)
Ćwiczenie 2
- Wykonajcie to samo ćwiczenie ( może być symulacja komputerowa) gdy gwóźdź porusza się dominującym ruchem, postępowym np. z V = 70 m/s jak i porusza się w 3 osiach ( ruch chaotyczny ); przy użyciu młota jak wyżej .
Dotarło ?
wiecie o co chodzi?
rozumiecie jaką bzdurę napisaliście ?
Doktorze Olivaires- nigdy nie wbijał Pan gwoździ młotkiem ???
-nich Pan spróbuje:
w 3 wymiarach wygląda to jeszcze gorzej dla możliwosci wbijania..
***
Oczywiste jest, że NIAR :
a) winien zwrócić całą kasę
b) zapłacić odszkodowanie.
Czy znajdzie się choć 1 ( słownie: JEDEN) dziennikarz ,
który zada stosowne pytania ?
1.RedaktorzeŚwierczek - Pan tak walczy o Prawdę ....
- Proszę pokazać to w TVN i zaprosić do skomentowania profesora Pawła Artymowicza z University of Toronto.
2. TVN i TVP
_ Proszę zaprosić do studia dra Olivaresa z NIAR( połączyć się ze studia)
3.3. TV i TVP
Proszę zaprosić do TVN Prezesa PAN i/lub paru specjalistów z Uczelni z zakresu mechaniki i wytrzymałości materiałow i im ten obrazek pokazać;
niech skomentują...
4. - Podkomisja ..
- kiedy wystąpi o zwrot kasy i o odszkodowanie ?
( komisja odbiorcza: P. A.Macierewicz, W.Binienda nie wyłapała tego !!! )
Zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1281346,zwrot-kasy-przez-niar-i-potezne-odszkodowanie-sie-nalezy-dowod
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka