W najczarniejszym śnie nie spodziewałem się, że NIAR wyprodukuje coś tak badziewnego;
zdaje się, że zadanie ich przerosło ....
_ Gdybym był w Komisji odbierającej pracę to bym jej nie przyjął; z dwóch co najmniej powodów:
1. Rażące błędy w ocenie wielkości przeciążeń ( uzasadnienie niżej)
2.Podejrzenia, że raport został zmanipulowany wskutek kontaktów z Agenturą Wpływu ( Federacji Rosyjskiej)
( w USA ( i w Kanadzie..co nie jest bez kozery- działa masa ruskich agentów)
**
Dowód dotyczy pkt.1
1. Rażące błędy w ocenie wielkości przeciążeń
Peak resultant floor accelerations in section 5 range from
43 to 219g’s
kropnęli się o rząd wielkości !!!
dowód:
dowodem jest stan ciał wielu ofiar oraz znana z raportów
tabela stopnia obrażeń w zależności od wartości przeciążeń:
co najmniej 10 ciał nie miało wyraźnych uszkodzeń głowy !!
np.- wyglądała jakby spała , tylko na skroni strużka krwi
złamanie żuchwy to przeciążenie rzędu 40 g
a więc stan ciał tych ofiar /katastrofy/zamachu wskazuje na przeciążenia
poniżej 40 g!!
brak wyraźnych uszkodzeń głowy świadczy, że te osoby nie zginęły przy upadku samolotu w pozycji odwróconej
quod erat demonstrandum,
**
materiały pomocnicze dla NIAR
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1198155,porownanie-stanu-cial-ofiar-zamachu-w-smolensku-i-katastrofy-na-mont-odile
Cranbrook 1978 Boeing 727
impet zderzenia z ziemią większy niż wg narracji MAK/Laska w Smoleńsku
https://web.archive.org/web/20140519113553/http://lessonslearned.faa.gov/PWA314/Cranbrook_B737_AccidentReport.pdf
Stan ofiar:
2 pasażerów opuściło wrak przez tylne drzwi ewakuacyjne !!
czyli przeciążenia w końcowej części kadłuba były rzędu max. 20g
samolot rozpoczął manewr go-around po przedwczesnym przyziemieniu, wzniósł się na ok. 60m , po czym runął pod kątem 30 stopni do ziemi i w przechyleniu 90 stopni !
***************
https://www.salon24.pl/u/niegracz/982178,przeciazenia-przy-zderzeniu-samolotu-z-podlozem-korepetycje-dla-fizykow
https://www.salon24.pl/u/niegracz/871376,w-toalecie-samolotu-tu-nawet-lustro-nie-peklo-przeciazenia-w-czesci-ogonowej
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1027841,klamstwo-mak-przeciazenie-100g-udowodnione-katastrofologia-porownawcza
https://www.salon24.pl/u/niegracz/873328,katastrofa-jal-123-przeciazenia-wieksze-niz-w-smolensku-czesc-osob-przezyla
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1112727,w-prosty-sposob-obalam-sztandarowe-klamstwo-mak-rzekome-przeciazenie-100-g
Dodatek:
Opinia Fizyka ( tak, takich głupich Fizyków jest w Polsce na kopy i pęczki)
hal9000 04.06.10, 21:02 Wyobraź sobie, że walisz w glebę przypięty do fotela głową w dół.
Twoja głowa wali w glebę i doznaje już deceleracji a reszta twojego
ciała jeszcze nie. A teraz powiedz - na wyczucie - czy głowa oderwie
sie od reszty tułowia czy nie? Wbije się na 2,4 metra w glebę? Im
mniej tym przyspieszenie większe...
hal9000 08.06.10, 01:13
Tak więc wyobraź sobie pasażerów w fotelach do góry nogami zderzyli
się z ziemią z prędkością powyżej 200km/h. Bez kasków. I w takim
przypadku przyspieszenia spokojnie moga osiągać 100g. 100g masz np.
wtedy, kiedy z prędkością 250km/h wbijesz się w ziemię na głębokość
2,4m. Jeżeli wbijesz się na mniejszą, to przyspieszenie jest jeszcze
większe. Oczywiście rzeczywiste zderzenie wygląda nieco bardziej
skomplikowanie ale już to oszacowanie pozwala przekonać sie, że
przeciążenia rzędu 100g są jak najbardziej możliwe
hal9000 04.06.10, 17:02
Owszem, skończyłem fizykę i pracowałem potem przez parę lat na uczelni
zanim postanowiłem więcej zarabiać :)
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka