A jeśli nie - to forsę zwraca kasa!
Kabaret Olgi Lipińskiej
W najczarniejszym śnie nie spodziewałem się, że NIAR wyprodukuje coś tak badziewnego;
zdaje się, że zadanie ich przerosło ....
_ Gdybym był w Komisji odbierającej pracę to bym jej nie przyjął; z dwóch co najmniej powodów:
1. Rażące błędy w ocenie wielkości przeciążeń ( uzasadnienie niżej)
2. Podejrzenia, że raport został zmanipulowany wskutek kontaktów z Agentem Wpływu.
( znanym zresztą z udzielania się na Salonie 24.)- tu brak klauzuli w Umowie ( powinien być zakaz kontaktowania się zarówno z przedstawicielami Federacji Rosyjskiej jak i osób które lobbują na rzecz narracji rosyjskiej w sprawie katastrofy/zamachu w Smoleńsku; ten warunek nie został dotrzymany.
Do rzeczy:
NIAR podaj jakoby w Sekcji 5 przeciążenia podłogi były w zakresie
Maintain Survivable
Deceleration Loads
to Occupants
Peak resultant floor accelerations in section 5 range from
43 to 219g’s
kropnęli się o rząd wielkości !!!
na poziomie podłogi, w tym końcowym odcinku kadłuba, to winno być przeciążenie rzędu najwyżej 15-20 g!!
- ponad 100g to było tylko w warstwie styku z podłożem;
zgniatanie, niszczenie konstrukcji pochłania energię i spowalnia ruch pozostałej części kadłuba
skąd to wiadomo, że przeciążenie winno być o wiele niższe niż symuluje NIAR ?
np. z katastrofy Boeinga 727, który upadł w pozycji odwróconej;
katastrofa lotu 66 Eastern Airlines 1975
tak wyglądały "ofiary" zajmujące miejsca na końcu Sekcji 5
cytowane z:
https://admiralcloudberg.medium.com/winds-of-change-the-crash-of-eastern-airlines-flight-66-f49f56fb5f2e
.....
jest tam masa innych niedoróbek
aż mi się nie chce pisać i ich wymieniać...
P.S. Od początku , gdy zacząłem się zajmować tematem katastrofy/zamachu w Smoleńsku- zawsze - gdzie to jest możliwe - stosuję metodę katastrofologii porównawczej ; a jak było w podobnych zdarzeniach ?
- Tu ekspertom z NIAR nawet nie chciało się zajrzeć do bazy danych ; zweryfikować własne symulacje ze zdarzeniami rzeczywistymi.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka