Naiwnym
który dali się nabrać
i wierzyli że Komisja Laska
to zespół ekspertów.
Załącznik nr 1
To jest oczywiste
przeciążenie pionowe działa w poziomie;
ale wysokość radiowa ?
Przy zwiększeniu kąta przechyłu do 120 stopni przeciążenie zmienia się w ciągu sekundy z +1,22 do - 0,56
Przeciążenie minus to wtedy gdy samolot opada -jak na rollercoasterze
-= w tym przypadku opada w górę- to też jest zrozumiałe
( bo przyjęto za układ odniesienia samolot a nie ziemię )
tylko, że w tym przypadku samolot wg danych z Załącznika leci prawie poziomo ... tylko lekko się wznosi
skąd taka gwałtowna zmiana przeciążenia ??
najważniejsze:
jak Komisja Laska zmierzyła wysokość radiową wysyłając fale w Kosmos ?
zachodzą tu dziwne zjawiska
- wg Komisji Laska Tu-154 nagle przyspiesza i w ciągu 1 sekundy pokonuje odległość170 m
osiąga średnią prędkość na tym odcinku : 612 km/h
po czym nagle przyhamowuje - w ciagu 2 sekund pokonuje tylko 90m
prędkość spada do: 162 km/h
a samolot nr 101 Komisja Laska określa jako:
Tu-15M
Tyle jest wart Raport Laska
Co z nimi zrobić?
1. Na własny koszt członkowie Komisji Laska z nim na czele winni usunąć wszystkie błędy z raportu.
2. Zwrócić pieniądze pobrane za sporządzenie takiego badziewia.
3. Poddać się postępowaniu wyjaśniającemu
dla ustalenia stopnia winy za co najmniej rażące niedopełnienie obowiązków.
***
- Kto wspierał te bzdury Laska
m.in bloger Salonu 24 You-know-who
prywatnie - astrofizyk , profesor University of Toronto
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka