Ta sprawa kładzie się cieniem na sytuacji Polski;
nie będzie traktowane poważnie państwo , które nie potrafi ustalić jak dokładnie zginął jego Prezydent
nie będzie traktowane poważnie państwo , którego przywódcy niby coś mówią , że był zamach
ale nie robią nic,
by po powiedzeniu A powiedzieć B;
wreszcie- nie będzie silnym państwo, które jest tak targane przez niepotrzebne spory wokół sprawy zamachu w Smoleńsku
co więcej-
na dziś to zdecydowana większość Polaków uległa propagandzie płynącej prosto z Moskwy - wspieranej przez pożytecznych idiotów w kraju
jakoby w Smoleńsku zawinili piloci i politycy polscy,
a Rosja nie ma z tym nic wspólnego..
- i tak jest w sytuacji gdy maski opadły,
gdy po agresji na Ukrainę i po sposobie w jaki tę agresje realizują wiadomo,
że Putin, Szojgu to zbrodniarze zdolni do każdej zbrodni.
**
Raport Podkomisji- raczej słaby, miejscami niespójny- ale przedstawił jednoznaczne dowody, że raport MAK jest kłamstwem.
W tej sytuacji Rosji pozostaje bronić swego stanowiska na zasadzie:
- nie uznajemy raportu Podkomisji ponieważ zamachu dokonaliśmy w mniej lub bardziej inny sposób;
dopóki nie przedstawicie wersji zgodnej z tym jak tego dokonaliśmy -
raport polski odrzucamy.
***
Krytyczne niezgodności raportu MAK i dowody , że to nie był wypadek komunikacyjny.
1. Rozwalenie kadłuba na drobne fragmenty - co nie mogło by się stać przy zderzeniu o małej energii jak je sam określił dr Lasek
w raporcie:
2. Skonfabulowane przeciążenia 100g wskutek zderzenia samolotu z ziemią, które jakoby zabiły momentalnie wszystkich na pokładzie;
jak pisałem w roku 2010 i jak to udowodniono w symulacji NIAR/Podkomisji - w końcowej części kadłuba przy zderzeniu jak wg narracji MAK przeciążenia i uszkodzenia byłyby znacznie mniejsze- przeciążenia rzędu max. 20...30g.
3. Wyrwana czarna skrzynka z ogona; takie zdarzenie może mieć miejsce przy zderzeniu z ziemią z prędkością ponad 400 km/h lub przy wybuchu; lub działaniu osób trzecich- CFIT jako przyczyna wykluczony.
4. Zerwane ubrania z ciał wielu ofiar; przy katastrofie CFIT przy tych parametrach niemożliwe; takie zerwanie to tylko wskutek podmuchów o ogromnej prędkości- np. przy wybuchu.
W przypadku zestrzelonego lotu 17 linii malezyjskich linii wiele ofiar było pozbawionych ubrań; jak wyjasnia ekspert:
jeśli ciała są pozbawione ubrań , zwykle oznacza to ,że pasażerowie najprawdopodobniej zostali wyrzuceni z samolotu i poddani działaniu powietrza o ekstremalnej prędkości względnej setek mil na godzinę !!
5. Niemożliwe fizycznie parametry przejścia na wznoszenie przed brzoza smoleńską; zresztą komisja Laska sama zataiła , że wynik eksperymentu w Moskwie- manipulowanego, naciąganego- dał wynik, że samolot Tu-154 rozpoczynając manewr odejścia na wysokości rzeczywistej 20 m nad ziemia, zderzył by się z podłożem jeszcze przy zniżaniu !!
-wynik eksperymentu: rozpoczynają manewr na wysokości 20 m nad ziemią samolot utracił ok 19..23 m wysokości !!
- dowodzi to fałszerstwa parametrów co najmniej ostatnich sekund lotu
6. Ślady botaniczne , które nie pasują do narracji MAK ( pominięto m.in. druga podobnie złamana brzozę oraz złamany duży świerk nie leżące na linii trajektorii oraz drzewa przy wrakowisku powalone na zewnątrz !!)
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1189297,slady-w-botanice-nie-potwierdzaja-narracji-mak-laska-w-sprawie-smolenska
https://www.salon24.pl/u/niegracz/976496,metoda-botaniczna-w-analizie-wrakowiska-tu-154-w-smolensku
7. Zniszczenie przez Rosjan rejestratora K3-63 ; aby ukryć fałszowanie zapisów elektronicznych;
jak pokazałem w notkach nawet przy o wiele ostrzejszych parametrach zderzenia taki rejestrator przetrwa; Rosjanie musieli go zniszczyć bo zapisów na taśmie nie da się podrobić.
zdarzyło się, że rejestrator K2-63 przetrwał nawet przy prędkości zderzenia 950 km/h
Katastrofa Tu-124 pod Dniepropietrowskiem
https://ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Ту-124_под_Днепропетровском
на скорости 950 км/ч под углом около 70—75° и с левым креном врезался в кукурузное поле
samolot zderzył sie z podłożem z prędkością 950km/h
Однако на параметрическом регистраторе (К3-63) записи отсутствовали[2].
na rejestratorze K3-63 brak było zapisów...ale przetrwał
8. Stan foteli- nigdy w historii lotnictwa - w katastrofie typu CFIT o podobnych parametrach wszystkie fotele nie były wyrwane i oddzielone od siebie.
9. Brak zidentyfikowanego miejsca pierwszego uderzenia kadłuba - tzw. impact point- bruzda, krater ; to świadczy że samolot nie spadł na ziemię w całości.
...
i wiele, wiele innych przesłanek, dowodów etc.
o których mowa w Raporcie Podkomisji
oraz moich notkach.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka