quwerty quwerty
74
BLOG

Wstęp do nauki o wbijaniu drzwi Tu-154 w różne podłoża ...

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

 Naukowcy w tej kwestii mają różne zdania...

..

we Wstępie do ..

omówimy podstawy wiedzy o wbijaniu ...

Część I

Wciskanie statyczne w glebę


-Drzwi można wcisnąć w  glebę  quasi-statycznie )( V dąży  do zera i   V= constans)

- muszą być spełnione  2  warunki:

1. płaszczyzna drzwi w osi działania siły

2.  praktycznie aby spełnić  warunek a )  musi być użyta  prowadnica, aby drzwi nie uległy wyboczeniu:

image


Część  II

Wbijanie pędem

- Gdy  drzwiom nada się odpowiednio dużą  prędkość  liniową ; a ich energia kinetyczna m*(V2)/2 jest wystarczająca

masywne drzwi same wbija się w glebę - pod warunkiem że ich płaszczyzna  jest w pewnej tolerancji zgodna z wektorem pędu; a kąt wbicia jest zbliżony do 90 stopni ( im większy pęd tym dopuszczalna większa odchyłka od 90 stopni) i pod warunkiem, że jest to  miękka gleba

image


takie wbicie jest mało prawdopodobne, gdyż potrzebna  jest wielka prędkość, idealne ułożenie drzwi , bliskie  prostopadłemu do powierzchni oraz  miękka gleba.


Część III

Praktyka  wbicia  - nie wbicia drzwi - co czym czego ? *)

Rozdział I

Wbicie - nie wbicie płużne


Rozpatrzmy konkretne drzwi wbite w glebę:

image

bloger syzyf postuluje

że  drzwi samolotu Tu-154  wbiły się w glebe jak pług

image
jak pług ????

to gdzie skiba i bruzda ?

image bloger  syzyf nie widział ale i tak wie swoje

image


Rozdział II

Wbijanie szpadlowe

Bloger inżynier he he he Maciaszczyk postuluje  wbicie drzwi jak szpadla...

tylko że  wbicie  szpadla w biegu jest niemożliwe..

image

szczególnie - bez trzymanki ( tak jak na tym zdjęciu ilustracyjnym próba wbicia przez nadepniecie)

-( ale jak ktoś  uważa że jest- niech spróbuje i  wstawi  taki filmik z eksperymentu -udanego- wbicia łopaty w biegu puszczonej luzem :))

Rozdział III

Wbicie- nie wbicie  - nie w osi


Bloger  nudna-teoria postuluje wbicie  drzwi z szybkim obrotem i wspomaganie stochastycznym młotkowaniem:

-twierdzi , że jak najbardziej drzwi mogły być wbite przez  fragmenty kadłuba( centropłat ?)

image

jak widać - po jednej stronie mamy 3 sztuki drzwi które maja bardzo podobne warunki początkowe do wbicia - w myśl  głupkowatej hipotezy nudnej teorii.

.. ale pozostałe drzwi leża sobie luzem ( oprócz jednych wbitych...ale w burtę samolotu od zewnątrz

image

- czyli-

nic tu nie pasuje)

a te jedyne wbite drzwi - jak to widać na zdjęciu - są wbite pod dużym kątem do osi ruchu

musiałyby więc w ułamku sekundy i wbić się i  obrócić

- fizycznie  niemożliwe


image

wbicie drzwi w wyniku zderzenia samolotu przy tej prędkości  i kącie zderzenia

BUSTED


Nonsensowne rozważania  na temat drzwi przeprowadził

- znany manipulant smoleński- bloger You-know-who

https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/1075185,68-nonsensy-fizyki-smolenskiej-wbijanie-drzwi-2l-w-ziemie-cz-2,4


już sam pomysł aby w warunkach dynamicznego rozpadu konstrukcji drzwi mogły zostać wbite przez  poruszające się fragmenty rozpadającej się konstrukcji samolotu  urąga  inteligencji


niezłym modelem, takiego wbicia jest próba wbicia w biegu młotkiem  samego szpadla ( bez trzonka)  puszczonego luzem

próbował tego dokonać bardzo  były  fizyk - mgr Fizyki Michał Jaworski - przynajmniej wirtualnie

bloger You-know-who ( profesor astrofizyki - w której można bujać w obłokach... np.Magellana)

napisał na temat  wciskania  drzwi w  ziemię tyle:

Dodać można, że drzwi 2L znaleziono zaryte na metr pod powierzchnię ziemi już za pierwszymi śladami spadku odwróconego samolotu na ziemie. Samolot najpierw spadł na ziemię, a potem drzwi 2L zostały w ziemię wciśnięte.

- jak ?????????

 już nie napisał, bo by się tylko zbłaźnił


**

Sprawa wymaga dalszego zbadania;

 w szczególności  hipoteza , wyjaśnienie  winno być spójne

zarówno dla drzwi 2L

jak i tych wbitych w burtę  Tu-154 od zewnątrz.

***

 Wbicie drzwi w  ziemię w katastrofie typu CFIT  tego typu jest PRECEDENSEM

; nigdy w historii lotnictwa  coś takiego  się nie zdarzyło



*) Śledź  Otrębus  Podgrobelski- Wstep do Imagineskopii

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka