quwerty quwerty
73
BLOG

Fizyka gwantowa w manipulowaniu "katastrofą" w Smolensku i zanik Gwanta.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Bloger  Gwant;

pokazuję jak naciąga fizykę Newtona  czy też bezmyślnie prezentuje wykresy nie rozumiejąc ich fizycznego sensu - stąd wyciąga  zupełnie błędne wnioski  , formułuje  fałszywe  opinie.

https://www.salon24.pl/u/gwant/1006698,co-zarejestrowal-system-msrp-64-samolotu-plf101-w-smolensku


   Narysował taki wykres, na którym sekundę przed zderzeniem z brzozą skokowo przestaje  zmniejszać się radiowa  prędkość pionowa - prędkość  pionowa  zero utrzymuje się przez  1,5 sekundy ( jest to prędkość radiowa- względem wznoszącego się podłoża  czyli faktycznie prędkość  wznoszenia wynosi ok. 3m/s)

Samolot  zderza się z brzozą- wg narracji MAK-  i odpada  końcówka skrzydła - zmniejsza się więc siła nośna

image
image

Gwant wyrysowuje  jakiś absurdalny wykres:

samolot  traci  spory kawał skrzydła - sporo siły nośnej - powiedzmy ok.7%  ale  nie ma  zachwiania wykresu

chwilowo- dalej leci  tak samo ( no dobra.. bezwładność. lot balistyczny )

 a potem ....szybko się wznosi !!!

Jaki cudem ?

image

już sekundę po zderzeniu z brzozą - wg  Gwanta - radiowa  predkość pionowa wzrasta  z 0 m/s do 6 m/s !!!

https://www.salon24.pl/u/gwant/931438,katastrofa-smolenska-okolice-taws-38

a przecież  składowa siły nośnej skierowana pionowo do góry 

nadal ...spada !

gdyż samolot szybko się przechyla

i wkrótce  siła nośna  spada do  wartości  siły ciążenia-

  obie siły równoważą się przy kącie  ok. 43 stopnie!! ( zakładam przeciążenie 1,35g)

 to jest wg  wykresu  Gwanta

przy kącie przechylenia  60 stopni  siła nośna  będzie  stanowić tylko ok.0,68%  siły ciążenia 

czyli wypadkowa sił będzie mocno  spowalniać  prędkość pionową  samolotu a

image

chwilę potem  ściągać samolot  w dół

ale u Gwanta

samolot nadal rwie w  górę !!

-Fizyka gwantowa.

**

 I w uzupełnieniu

- pozytywny wkład Gwanta w pokazanie , że  ruscy eksperci od fałszowania

sfałszowali  parametry manewru przejścia na wznoszenie

i w raporcie MAK

i w eksperymencie na trenażerze w Moskwie w lipcu 2010 roku;

obrazkowo przedstawiam to co napisał Gwant:

image

image



*

Swój udział w zdemaskowaniu fałszerstwa MAK w temacie go-around ma tez profesor  Paweł Artymowicz  z Uniwersytetu w Toronto, który niewątpliwie autorytatywnie potwierdził, że piloci  zareagowali dopiero 20m nad ziemią .

image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka