"Z czego się śmiejecie ?
Nikołaj Gogol, "Rewizor".
Nigdy jeszcze tak wielu
gdy ta jest w potrzebie
i gdy potrzeba było zrobić tak mało
mieć choć odrobinę wiedzy
odwagi.
PAN
Instytut Lotnictwa w Warszawie
WAT
- eksperci wszelkiej maści
Komisja Laska
Podkomisja
( do tej pory tylko dwie osoby w Polsce-
dwóch blogerów Salonu 24
niezależnie od siebie zauważyło to fałszerstwo)
*)
Fałszerstwo parametrów jest jaskrawo widoczne:
fizyki się nie oszuka
- tak jak to pokazałem w wielu już notkach
MAK przeszarżował i w narracje wpisał niemożliwe fizycznie parametry przejścia na wznoszenie:
To kolejny dowód:- jak są rzeczywiste wartości głębokości przepadania
w manewrze go-around
samolot Boeing 707
eksperymenty NASA z ..1963 roku !!!
https://ntrs.nasa.gov/api/citations/19640000358/downloads/19640000358.pdf
A PILOTED SIMULATOR STUDY OF THE
LOSS OF ALTITUDE BY A JET
TRANSPORT IN A GO-AROUND FROM
AN INSTRUMENT-LANDING APPROACH
by Wulter E. McNeill
Ames Research Center
Moffett Field, Culiforniu
już wtedy potrafiono to robić !!!!
Jak widać przy pocz.prędkości zniżania rzędu 4 m/s
głębokość przepadania wynosi od 14,2 do 17,3 m
W Smoleńsku- przy pocz. prędkości zniżania ok 7-8 m/s byłoby to min. 30 m!!!!
a nie rzędu 12 m jak konfabulował MAK
Praw fizyki się nie oszuka
Narracja MAK jest kłamstwem
*)
Pierwszym , który wykrył to fałszerstwo MAK był Tomme Lee:
https://www.salon24.pl/u/tommy-lee/399429,eksperyment-na-trenazerze
Notka Tommy Lee pochodzi z roku 2012;
interesujące jest, kto pod nią głupio komentował...
w kolejności pojawiania się:
1. troll nudna -teoria ( szczególnie głupio)
2. inż.Marek Dąbrowski( później w Podkomisji)
3.. troll rado ( szczyt głupoty)
4.. KaNo - później: Kazimierz Nowaczyk - w Podkomisji
Natomiast całkiem rozsądnie w porównaniu do nich odezwał sie bloger...
5.. Kaczazupa- potem: bardzo były fizyk Michał Jaworsk, który przeszedł potem na Złą Stronę
Komentarze
Pokaż komentarze (1)