To jest notka na pierwszą stronę;
Dedykowane tym, którzy:
widzieli - a nie zobaczyli
patrzyli - a nie dostrzegli
czytali - a nie zrozumieli...
ekspertom lotniczym,
- którzy brali udział w pracach Komisji i Podkomisji oraz w konferencjach dot. Smoleńska.
- polskim naukowcom na czele z byłym prezesem PAN Michałem Kleiberem, który stwierdził
"mam zaufania do Komisji Pana Laska"( powielającej kłamstwa MAK)
- specjalistom z Instytutu Lotnictwa w Warszawie
- analogicznym z WAT
- pilotom awionetek na czele z prof. Pawłem Artymowiczem z Uniwersytetu w Toronto,
który od początku , od 2010 roku wspiera to i inne kłamstwa MAK
- i wielu wielu innym , którzy byli w stanie to zauważyć, a nie kiwnęli palcem
ani nie ruszyli mózgiem.
( W całej Polsce znalazło się dwóch "sprawiedliwych: Tommy Lee i ja)
Cz.II -Jak można było tego nie zauważyć ?
- Zastosowane w eksperymencie na symulatorze w Moskwie przeciążenia są absurdalne, nierealnie wysokie !!
do max 1,8g !! ( w raporcie jest max. 1,34 g)
zastosowano je by uzyskać na symulatorze - przez to oszustwo - małą wartość głębokości przepadania
w realnym locie to niemożliwe- o czym niżej;
eksperci lotniczy to winni wiedzieć:
- to wiedza elementarna, podręcznikowa:
МИНИСТЕРСТВО ТРАНСПОРТА РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
ФЕДЕРАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
ВЫСШЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
УЛЬЯНОВСКОЕ ВЫСШЕЕ АВИАЦИОННОЕ УЧИЛИЩЕ
ГРАЖДАНСКОЙ АВИАЦИИ (ИНСТИТУТ
В.П. Бехтир
В.Х. Копысов
АЭРОДИНАМИКА САМОЛЕТА Ту-154М и Ту-154Б Aerodynamika samolotu Tu-154M i Tu-154
-
A dlaczego przeciążenie w granicach 1,2 -1,3 g a nie 1,8 jak zmanipulowali to manipulacji z MAK ?
- Odpowiedź z podręcznika:
Перегрузка в процессе вывода самолета nу =1,2-1,3, если меньше, то увеличится просадка самолета, увеличение перегрузки более 1,3 лишь незначительно уменьшит просадку, но может при¬вести к выходу самолета на большие углы атаки
Przeciążenie podczas wyprowadzenia samolotu ze zniżania wynosi 1,2-1,3g ; jeśli będzie mniejsze, to zwiększy się głębokość przepadania ; , zwiększenie przeciążenia powyżej 1,3g tylko nieznacznie zmniejszy głębokość przepadania, ale może doprowadzić do osiągnięcia krytycznych wartości kątów natarcia.
Podręcznik podaje też że:
- przy rozpoczynaniu manewru reżimie pracy silników bliskim dolnym wartościom nie wolno zbyt szybko zwiekszac kąta natarcia( a więc wielkości przeciążenia) gdyż w takim przypadku siła oporu czołowego rosła by szybciej niż siła ciągu, co skutkowało by ... zwiększeniem głębokości przepadania !!!
To elementarne:
MAK bezczelnie skonstruował narrację , w której rzekomo samolot przeszedł na wznoszenie rozpoczynając manewr na wysokości ok 12 m nad poziomem odniesienia( wysokość radiowa 20 m i wznoszący się teren)
dla celów tej kłamliwej narracji sfałszowano dane, zapisy z ostatnich sekund lotu.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka