Lasek niegdyś powiedział , że gdy zajdą nowe okoliczności, ujawnione zostaną nowe fakty, to wtedy będzie podstawa do zrewidowania Raportu.
Pracował Pan na sfałszowanych czy błędnych - które sformułowanie jest dla Pana wygodniejsze to go Pan użyj - danych.
Świadomie, czy nieświadomie - fakt jest faktem.
Pokażę to Panu i prof. Artymowiczowi- który wspierał wraz z Panem kłamliwą narrację MAK -
za pomocą anglojęzycznej wersji raportu MAK i zamieszczonych tam parametrów ze ścieżki zniżania samolotu Tu-154:
( dlatego anglojęzycznej , gdyż zamieszczone w nim wykresy są najlepszej jakości i dokładności):
https://mak-iac.org/upload/iblock/f2a/finalreport_eng.pdf
skorzystam z danych z Rysunku nr 46:
I. Niemożliwe fizycznie parametry przejścia na wznoszenie.
Spece MAK zamieścili wykres wg którego samolot Tu-154M rzekomo utracił tylko ok. 15 m od punktu w którym zniżał się z prędkością 6 m/s.
- Jak mówią podręczniki dla tych parametrów głębokość zniżania jest rzędu 30 m.
- Ograniczeń wynikających z Fizyki z zasady bezwładności Isaaca Newtona- nawet spece MAK, nawet Lasek , nawet profesor astrofizyki nie przeskoczą.
II. Sfałszowanie trajektorii tak by wlatywali w jar.
Samolot zniżał się po trajektorii , która celowała w miejsce tuż przed pasem .
III. Wirtualne zwiększenie prędkości zniżania.
Gdy zmieniono wirtualnie trajektorię , zmianie musiało ulec szereg parametrów; nie wszystko udało się zgrać;
np. widać wyraźne rozejście się prędkości zniżania wg niby parametrów i wg TAWS:
IV. Widać próbę ukrycia tych ingerencji:
- po pierwsze w dwóch miejscach, gdy jest zgodność miedzy TAWS a "zapisami" podano te wartości, np. -7,3 i 7,0
a tam gdzie jest rażąca niezgodność - przemilczano
- po drugie na osi pionowej na skali wartości zniżania ograniczono ją do -6 m/s - gdy faktyczna , największą wartość na wykresie
wynosi 9,2 m/s
- po trzecie - nie podano liczbowo tych największych wartości zniżania, tylko te zaczynające się od 7.
***
V. Tak zmodyfikowano prędkość zniżania:
- to absurd
samolot mija wysokość 200 m nad ziemią - zbliża się do 100 m ..we mgle..
- co niby robi załoga ?
miała prędkość zniżania 5,2 m/sek - bezpieczną
i nagle...
zaczyna bezmyślnie kręcić pokrętłem SPUSK-PADJOM ( ZNIŻANIE - WZNOSZENIE)
( nie patrzy na zegary pokazujące prędkość zniżania i tendencję zmian)
akurat w kierunku zniżania ...
i zaczyna pikować 9 m na sekundę !!
NONSENS
to
KŁAMSTWO i FAŁSZERSTWO MAK
**
gdyby przypadkiem kręcili pokrętłem w drugą stronę, to w tym samym czasie prędkość zniżania
spadła by do ok 1 m/s i bez trudu odeszli by na drugi krąg
tak więc użycie pokrętła SPUSK-PADJOM - jak wg narracji MAK mieli sterować lotem po ścieżce piloci Tu-154 -
nie było żadną przeszkodą w realizacji odejścia na drugi krąg
- Tam stało się coś zupełnie innego niż wg narracji MAK/Laska.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka