Mogę założyć się z dr Laskiem
czy prof. Artymowiczem, profesorem astrofizyki i pilotem awionetki,
że parametry lotu na odcinku od wejścia na ścieżkę i wypuszczenia klap na 36 stopni - ok 10 km od pasa
do punktu zniżania początkowego - jak go określił w raporcie dr Lasek - ok 8,2 km m od pasa
są fizycznie niemożliwe
co jednoznacznie wskazuje że sygnały elektroniczne zostały obrobione
dla wtłoczenia opinii publicznej narracji MAK.
Chodzi o to - jak pisałem w poprzedniej notce na ten temat:
to ten absurd:
- Lot z klapami wypuszczonymi na 36 stopni ma miejsce tylko w 2 przypadkach:-
- start / wnoszenie do momentu osiągnięcia określonej prędkości
- przy zniżaniu po ścieżce schodzenia
Nigdy z wysuniętymi klapami na 36 stopni
nie lata się poziomo !
to byłby bezsens, gdyż wysunięte klapy dają duży opór czołowy oraz zmniejszają manewrowość
- gdy wysuwa się klapy na 36 to znaczy, że samolot rozpoczyna zniżanie
- ale nie w Smoleńsku...
a tak to wygląda w normalnym locie , gdy parametry nie są sfałszowane
samolot Tu-204
po wysunięciu klap na 37 jest tylko chwilowe zwolnienie tempa zniżania i samolot kontynuuje zniżanie po ścieżce; widać wyraźnie jak opór powietrza spowodowany wysunięciem klap hamuje prędkość; potem zapewne piloci zwiększają ciąg i prędkość wzrasta- i znów regulują prędkość
https://mak-iac.org/upload/iblock/43c/report_ra-64011.pdf
a tak to wygląda w locie nienormalnym - czyli w wydruku parametrów obrobionych dla celów narracji -w Smoleńsku:
**
Ma ktoś w tej kwestii wątpliwości ?
- Łatwo rozwiać te wątpliwości za pomocą tego, co najbardziej trafia do opinii publicznej:
lotu próbnego;
są jeszcze Tu-154 w użytku;
wystarczy wykonać lot próbny
w locie poziomym czy przy lekkim zniżaniu przy klapach wysuniętych na 25 stopni - wysunąć je na 36 stopni
i próbować utrzymać lot poziomy na odcinku co najmniej 1 kilometra przy obrotach silnika jak w Smoleńsku; tj. obrotu turbiny
niskiego ciśnienia ok.55%
tak to opisali biegli Prokuratury
2. W odległości 8 222 m od progu DS 26 samolot był na wysokości 507, tj. około 100 m nad ścieżką podejścia i ok. 35 m ponad dopuszczalnym górnym odchyleniem. Prędkość samolotu wynosiła 303 km/h, a prędkość wymienionej przeze mnie sprężarki wynosiła 53,8%, a więc była to prędkość obrotowa mniejsza niż tzw. lotny mały gaz (57,5 – 60,5 %) i w dalszym ciągu malała.
Nie da się, to fizycznie niemożliwe.
Jak to określił w swoim podręczniku pilotowania samolotu Tu-154 guru pilotów rosyjskich Jerszow -
na ścieżce schodzenia samolot wisi na gazie;
tak w przenośni opisał tę sytuację, gdy samolot ma wypuszczone klapy , duży opór czołowy i aby utrzymał się na linii ścieżki
nachylonej typowo pod kątem 2,4 do 3 stopni musi mieć dość wysoki ciąg silników;
dlatego po wysunięciu klap Jerszow zaleca ustawienie ciągu na poziomie min 78%
a w Smoleńsku- przy locie w przybliżeniu poziomym samolot miał lecieć przy obrotach N1 ( turbina niskiego ciśnienia)
ok 54% !!!!
-**
Podobnie można to udowodnić na trenażerze w Moskwie !!!
**
Ale tak naprawdę jak ktoś ma odrobinę inteligencji , zna podstawy fizyki ( dynamika Newtona) to w lot wyłapie ten fałsz
w raportach MAK/ Laska.
**
I wreszcie na skróty:
- przy ciągu tzw. mały gaz nie ma fizycznej możliwości
by samolot Tu-154 z wysuniętymi klapami na 36 stopni mógł utrzymać lot w poziomie !!!
**
No dobrze - ktoś zapyta
ale jak to możliwe, że przez 11 lat nie zauważyli tego eksperci ??!!
???
.hm. cóż,
eksperci skupiają się na swej wąskiej specjalności i na kwestiach skomplikowanych
może dlatego uszło ich uwadze , że zapisy parametrów lotu są tak prymitywnie obrobione a błąd
jest tak ewidentny.
**
Tu można posłuchać potężnego głosu silników na ścieżce schodzenia
z klapami wysuniętymi na 36 lub 45.
https://www.youtube.com/watch?v=gybeXt_M1dY
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka