Większość ludzi woli utrwalone kłamstwo
od przyznania się
że się mylili.
Nie jest fizycznie możliwe , aby statecznik pionowy znalazł się w miejscu , w którym go znaleziono wskutek zderzenia samolotu Tu-154 z ziemią, gdyż prawa fizyki obowiązują wszędzie także w Smoleńsku;
i to podstawowe Prawa Newtona
- w tym przypadku zasada bezwładności.
I zasada dynamiki (zasada bezwładności)
W inercjalnym układzie odniesienia, jeśli na ciało nie działa żadna siła lub siły działające równoważą się, to ciało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym.
- Ze względu na obowiązywanie tej zasady we Wszechświecie po zderzeniu z ziemią statecznik pionowy potoczył by się tak jak to pokazuje czarna strzałka z linia przerywaną.
Uwaga: w momencie zderzenia - wg MAK samolot był w takiej pozycji- że statecznik pionowy był powyżej czerwonej linii- to jest rzutu trajektorii lotu na płaszczyznę;
to widać jaskrawo
musiały być zupełnie inne okoliczności zdarzenia niż to opisują MAK/lasek
to dowód jednoznaczny
to niezgodność krytyczna - czyli taka, która na 100% wyklucza narrację MAK
***
Oczywiście, jest pytanie - dlaczego tak mało osób to zauważyło ? trudno zaproponować sensowne wytłumaczenie ...
... to kompromitacja i Zespołu Laska i wielu i innych ekspertów a także pseudo-ekspertów, jak profesor Artymowicz z Universytetu w Toronto, który jest astrofizykiem i zajmuje się gwiazdami
natomiast po godzinach pracy udaje eksperta od katastrof lotniczych.
( także na Salonie 24 jako bloger You-know-who ; przedtem na portalu Gazeta.pl na forum Katastrofa w Smolemsku)
- W katastrofach typu CFIT- gdy odłamuje się ogon, porusz się on zgodnie z prawami fizyki i ląduje na przedłużeniu pierwotnego wektora ruchu:
Boeing 707 - katastrofa typu CFIT , Emiraty 2009:
jak widać statecznik , cześc ogonowa są blisko osi ruchu, znacznie bliżej niż silniki
i kolejny przykład - Libia-Airbus:
Odniosę się do jego I referatu na Konferencji
Mechanics in Aviation XVI 2014
- referatu pt. “Katastrofa TU-154M PLF 101:
Konfrontacja obliczeń trajektorii lotu ze zniszczeniami naziemnymi i zapisem dźwięku w kokpicie .
rozważa tam m.in
✚ Ułożenie kadłuba w chwili upadku na ziemię
ale nie dostrzegł , czy też celowo pominął, niezgodność rozłożenia szczątków samolotu , w szczególności ogona z narracją MAK w tym własnie podanym w raporcie: ułożeniem kadłuba w chwili upadku na ziemię; samolot był w tzw. pozycji skoszonej względem kierunku lotu ( ang.:yaw") w rezultacie czego statecznik pionowy był tam, gdzie pokazuje linii przerywana koloru czarnego- czyli po prawej stronie względem środka ciężkości - patrząc w kierunku lotu.
- Tego pan profesor nie zauważył -
więc czym się zajął ?
- nawał bym to prestidigitatorstwem - czyli czarowaniem publiczności, erudycją, wymachiwaniem dość hermetyczną wiedzą, do której nie sposób odnieść się w trakcie prezentacji wykładu; czarowaniem aby zadziwić publikę-
choc jak widać
z jednoczesnym pomijaniem, ukrywaniem krytycznej niezgodności.
Czego tam nie ma w referacie:
Metoda Prandtla-Weissingera
Metoda Prandtla
• Teoria skrzydła skończonego.
Problem skończonego skrzydła jest zadaniem różniczkowo-całkowym i prowadzi do układu N równań z N niewiadomymi
Tangens kąta napływu wiatru na skrzydło można zapisać z geometrii jako
tan α = wz/V = sin(θ) (cos(γ)2 - (Vz/V)2 )1/2 - cos(θ) (Vz/V) +ωy/V
https://planets.utsc.utoronto.ca/~pawel/MechAvXVI-1.pdf
***
prof Artymowicz:
przyznał, że zaangażował się w badanie katastrofy dopiero po roku, kiedy się zorientował,
że to, co wie z dziedziny fizyki
może być pomocne w wyjaśnieniu katastrofy.
Serio ?
a Prawa Newtona ?
**
nieprawda , że po roku...
od razu zaangażował się w propagowanie kłamliwej narracji MAK:
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka