quwerty quwerty
453
BLOG

Rozrzut szczątków Tu-154 dowodem , że raport MAK jest kłamstwem; c.d.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

  Większość ludzi woli  utrwalone kłamstwo 

od przyznania się 

 że się mylili.



image




image

 Nie jest fizycznie możliwe , aby statecznik pionowy znalazł się w miejscu , w którym  go znaleziono  wskutek zderzenia  samolotu Tu-154  z ziemią, gdyż  prawa fizyki  obowiązują wszędzie także w Smoleńsku;

 i to podstawowe Prawa Newtona

- w tym przypadku  zasada bezwładności.

I zasada dynamiki (zasada bezwładności)

W inercjalnym układzie odniesienia, jeśli na ciało nie działa żadna siła lub siły działające równoważą się, to ciało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym.

- Ze względu na obowiązywanie  tej zasady we Wszechświecie po zderzeniu z ziemią  statecznik pionowy potoczył by się tak jak to pokazuje  czarna strzałka z linia przerywaną.

Uwaga:  w momencie zderzenia - wg MAK samolot był w takiej pozycji- że statecznik pionowy był powyżej czerwonej linii- to jest rzutu trajektorii  lotu  na płaszczyznę;  

to widać jaskrawo

 musiały być zupełnie  inne okoliczności zdarzenia  niż to opisują MAK/lasek

to dowód jednoznaczny

to niezgodność krytyczna - czyli taka, która na 100% wyklucza narrację MAK

***

 Oczywiście, jest pytanie - dlaczego  tak mało osób to zauważyło ?  trudno zaproponować  sensowne wytłumaczenie ...

... to kompromitacja i Zespołu Laska  i wielu i innych ekspertów a także  pseudo-ekspertów,  jak profesor  Artymowicz z Universytetu w Toronto, który jest  astrofizykiem  i zajmuje się gwiazdami

 natomiast po godzinach pracy udaje eksperta  od katastrof  lotniczych.

( także na Salonie  24 jako bloger You-know-who ; przedtem na portalu Gazeta.pl na forum Katastrofa w Smolemsku)



- W katastrofach typu CFIT-   gdy odłamuje się ogon, porusz się  on zgodnie z prawami fizyki i ląduje na przedłużeniu pierwotnego wektora ruchu:

image


Boeing 707 - katastrofa typu CFIT  , Emiraty 2009:

image

jak widać statecznik , cześc ogonowa są blisko osi ruchu, znacznie bliżej  niż silniki 


i kolejny przykład  - Libia-Airbus:

image



 Odniosę się do jego  I referatu na Konferencji

Mechanics in Aviation XVI 2014

- referatu pt. “Katastrofa TU-154M PLF 101:

Konfrontacja obliczeń trajektorii  lotu ze zniszczeniami naziemnymi i zapisem dźwięku w kokpicie .

rozważa tam m.in 

Ułożenie kadłuba w chwili upadku na ziemię

ale nie dostrzegł ,  czy też celowo pominął,  niezgodność  rozłożenia  szczątków samolotu , w szczególności ogona z  narracją  MAK w tym własnie podanym w raporcie: ułożeniem  kadłuba w chwili upadku  na ziemię; samolot był w tzw. pozycji skoszonej względem kierunku lotu ( ang.:yaw") w rezultacie czego  statecznik pionowy był tam, gdzie pokazuje   linii przerywana koloru czarnego-   czyli po prawej stronie względem środka ciężkości - patrząc w kierunku lotu.


- Tego pan profesor nie zauważył -

więc  czym się zajął ?

- nawał bym to prestidigitatorstwem - czyli   czarowaniem  publiczności, erudycją, wymachiwaniem  dość hermetyczną  wiedzą, do której nie sposób  odnieść się w trakcie   prezentacji wykładu; czarowaniem aby zadziwić publikę-

choc jak widać

z jednoczesnym pomijaniem, ukrywaniem krytycznej niezgodności.


Czego tam nie ma w referacie:

Metoda Prandtla-Weissingera

Metoda Prandtla

• Teoria skrzydła skończonego.

Problem skończonego skrzydła jest zadaniem różniczkowo-całkowym i prowadzi do układu N równań z N niewiadomymi

Tangens kąta napływu wiatru na skrzydło można zapisać z geometrii jako

tan α = wz/V = sin(θ) (cos(γ)2 - (Vz/V)2 )1/2 - cos(θ) (Vz/V) +ωy/V


https://planets.utsc.utoronto.ca/~pawel/MechAvXVI-1.pdf

***

 prof Artymowicz:

przyznał, że zaangażował się w badanie katastrofy dopiero po roku, kiedy się zorientował,

że to, co wie z dziedziny fizyki

może być pomocne w wyjaśnieniu katastrofy.


Serio ?

 a Prawa Newtona ?

**

nieprawda , że po roku...

od razu zaangażował się w propagowanie kłamliwej narracji MAK:

image





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (9)

Inne tematy w dziale Polityka