... wyglądała by podobnie jak jak w tej katastrofie..samolot spadł 76 sekund po starcie; pełen paliwa - uległ przeciągnięciu przy bardzo złej pogodzie i podmuchach wiatru, spadł w pozycji prawie odwróconej ( przechylenie znacznie ponad 90 stopni ) ; zresztą przy tym kącie przechylenia , gdy samolot zaczepia skrzydłem o ziemię, obrót kadłuba wokół osi wzdłużnej jeszcze trwa i przyspiesza...
at time 17157
aircraft exceeded a roll attitude of 90 degrees
..samolot
ADC Airlines, Boeing 737-2B7
Registration 5N-BFK at Tungar Madaki,Abuja on
29th October, 2006
https://reports.aviation-safety.net/2006/20061029-0_B732_5N-BFK.pdf
ze 105 osób na pokładzie przeżyło tylko 9
z tym , że cześć osób zginęła w pożarze , więc sam moment katastrofy
przeżyło więcej osób na pokładzie
- to wnętrze częściowo zmiażdżonej tylnej części kadłuba;
widać, że samolot upadł w pozycji prawie odwróconej
i zmiażdżenie jest od strony grzbietowej-
kadłub ( wręgi , podłużnice ) ma wystarczającą wytrzymałość
by nie ulec całkowitej dezintegracji w zderzeniu "o małej energii"
- o podobnej energii jak upadek Tu-154 w Smoleńsku;
jeśli trzymać się narracji MAK/Laska
.. tylko , że stan wraku w Smoleńsku nie odpowiada
zderzeniu o tych parametrach;
podobnie stan foteli
Wniosek: przebieg zdarzenia w Smoleńsku
był inny niż narracja rosyjska MAK
***
.
Jak pokazuje skutek tej katastrofy:
- stan foteli;
wyliczanki z powietrza i wnioski autorstwa profesora astrofizyki Pawła Artymowicza
nijak się mają do rzeczywistości
prof. Artymowicz ;
https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/1149067,co-zapisal-telefon-satelitarny-w-czasie-katastrofy-smolenskiej,2
Wniosek jest oczywisty: przy odwróconym spadku na ziemię można oczekiwać oddzielenia się foteli pasażerów od podłogi po pierwszym uderzeniu samolotu w ziemię.
- Pojadę klasykiem:
- Jak się oddzielają, kiedy się nie oddzielają - jak to pokazano wyżej na zdjęciu.
W tylnej części kadłuba przy upadku samolotu w pozycji odwróconej przeciążenia są zbyt małe, by wynikające z nich sił wyrwały fotele z podłogi; a już są o wiele, wiele za małe - gdzieś o rząd wielkości - by porozrywać nie tylko zespoły foteli ( montowane razem po trzy) ale i rozwalić fotele na części - co obserwujemy w Smoleńsku.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka