Przy tych parametrach zderzenia rejestrator K3-63 przetrwał by tylko z niewielkimi uszkodzeniami; szczególnie przy upadku w pozycji odwrotnej , gdyż zamontowany jest w komorze w podłodze samolotu a taka komora stanowi coś w rodzaju dodatkowej klatki bezpieczeństwa.
Podałem już kilka przykładów katastrof , o znacznie ostrzejszych parametrach zderzenia, które rejestrator K3-63 przetrwał
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1046546,rosjanie-celowo-ukryli-rejestrator-k-3-63-ktory-na-pewno-przetrwal-by-katastrofe
( Jeżeli parametry zderzenia były by takie jak wg narracji MAK to znaczy że Rosjanie ukryli , zniszczyli rejestrator K3-63;
jeżeli K3-63 rzeczywiście " zniknął"- rozpadł sie na drobne kawałeczki to znaczy , że stało się tak wskutek wybuchu.
**
Kolejny przykład :
samolot Ił-18 spada w sposób nie kontrolowany, ostatni zapis prędkości na wysokości 3600m nad ziemia to 670km/h; wskutek przeciążęń odpadły skrzydła; w wyniku zderzenia z ziemią kadłub uległ całkowitemu zniszczeniu w krater ( bruzda) w ziemi miał głębokość 3m i długość 33,8 m
длиной 33,8 м и глубиной 3 мhttp://mskavia.ru/il-18b-azerbajdzhanskogo-uga/
rejestrator K3-63 przetrwał i odczytano dane,
**
"katastrofa" czyli zamach - pozostaje tylko ustalenie jak dokładnie się to stało.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka