Było ni ma
jak w ruskim cyrku.
Szukajcie
a znajdziecie.
Jak długo by nie kopać w oficjalnych raportach zawsze znajdzie się coś nowego podejrzanego czy niezgodnego z fizyką, logiką.
http://faktysmolensk.niezniknelo.pl/files/pliki/raport/Zalacznik_nr_4_-_Technika_lotnicza_i_jej_eksploatacja.pdf
Pokażę, jak bezrefleksyjnie , bezmyślnie traktowali te podejrzane fakty pseudo eksperci Laska, oraz jak przy pomocy prostej analizy można na ich podstawie podważać oficjalną narrację.
Z Załącznika nr 4:
str. 259/260
Na miejscu katastrofy została znaleziona jedna butla ОСУ-5П-01 nr 08056, cała,
nierozerwana, (rys. 33).
Na butli znajdowała się głowica z końcówkami załadowania i opróżniania butli.
Butla nie miała śladów oddziaływania pożaru ani widocznych deformacji spowodowanych
oddziaływaniem innych elementów samolotu.
Pozostałe dwie butle ....nie zostały
zidentyfikowane na miejscu katastrofy i w miejscu ułożenia wraku.
***
I co ?
co z tym faktem zrobiła Komisja ? - Nic !! Tylko skonstatowała fakt.
***
Forensic analysis.
-Skoro jedna butla przetrwała i to bez widocznych uszkodzeń to przetrwać powinny i pozostałe.
To duży obiekt:
Марка ОСУ-5П и ОСУ-5П-01
Масса огнетушителя с зарядом, кг 17 masa 17 kg
Габариты, мм 615х175х172 wysokość 61,5 cm

http://firenotes.ru/x_prochie/pojarnay-bezopasnostq-na/pojarnay-bezopasnostq-na_a_0031.html

wg tej informacji na pokładzie Tu-154 winny być 4 butle umieszczone w przedziale technicznym z przodu samolotu lub pod podłogą z tyłu kadłuba;
- gdzie faktycznie były umieszczone te butle w Tu-154M nr 101 ?
ma to znaczenie dla dalszej analizy
- Jeżeli co najmniej 2 butle były obok siebie to powinny były przetrwać zderzenie w podobnym stanie i znajdować się na wrakowisku też w tym samym miejscu;
tym bardziej, że jak widać na zdjęciu w Załączniku nr 4 butla leży swobodnie na ziemi , nie jest w nią wbita ani pokryta ziemią; świadczy to ,że butla znalazła się w tym miejscu w sposób mało dynamiczny - wypadła, wyturlała się a może była tu położona;
- brak widocznych zniszczeń, śladów zderzania z elementami konstrukcji samolotu też świadczy o mało dynamicznym , mało katastroficznym przebiegu zdarzenia- co jest sprzeczne z narracją MAK.
A niby eksperci Laska napisali:
wyrwana podczas niszczenia konstrukcji samolotu
nie sprawdzili nawet jak, z jakiego miejsca niby wyrwana ; jak wygląda ten fragment gdzie była zamocowana...
nawet końcówki załadowania i opróżniania butli nie uległy uszkodzeniu , gdy konstrukcja samolotu rwała się na strzępy..
Jedyna butla , która ocalała - wg nie zniknęło- leżała tu, z boku wrakowiska wśród wielu rupieci:
http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/f/2010-04/itwl/platowiec/P1010145.JPG
-Nie zastanowili się, że te duże butle nie mogły ot tak zdematerializować się w trakcie zderzenia.
***
Komisja Laska w ogóle nie zajmowała się analizą śladów -
- jedyne co robiła to potwierdzanie narracji MAK\
która - jak to pokazano - jest fizycznie niemożliwa.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka