To dłuuga lista.
Wybrane, niektóre naprawdę ciekawe...
Takie rzeczy NIGDy
1. Czarna skrzynka leżącą luzem ( do jej wyrwania potrzeba przeciążeń grubo ponad 100 g)
2. Przeciążenia 100g .
3. Wszyscy na pokładzie zginęli.
( jest tylko jeden podobny przypadek, ale :stopień zniszczenia kadłuba znacznie mniejszy niż w Smoleńsku, zginęli wszyscy na pokładzie – ale brak dostępnego raportu , badanie , śledztwo objęte tajemnicą państwową, katastrofa w górach, ekipa ratunkowa dotarła po kilku godzinach).
4. Brak bruzdy w miękkiej ziemi - brak tzw. „impact point „ - czyli śladu pierwszego zderzenia kadłuba z podłożem, szczególnie że uderzenia było tak potężne , że samolot rozleciał się nieproporcjonalnie do parametrów zderzenia z podłożem. Niezgodność z prawami fizyki.
5. Rozkawałkowanie samolotu w drobny MAK.
6. Rozkawałkowanie nawet foteli !!
a także inne precedensy
7. Równe obcięcie końcówek skrzydła lewego i prawego !!!
8. Czerwone trumny zwożone na wrakowisko.
9. Rekord świata w szybkości rzekomo wykonanych sekcji zwłok ( i nie dopuszczenie do nich polskich prokuratorów).
10. Rozpad silnika - wyrwane wirniki - przy tych parametrach zderzenia to się nie zdarza.
11. Dezinformacja w sprawie czasu zdarzenia - gdy ma ono miejsce tuż przy lotnisku; nigdy coś takiego nie miało miejsca.
12. Udane rozpoczęcie manewru go-arond z wysokości poniżej 15 ma nad poziomem podłoża; gdy absolutne minimum dla tych parametrów to 30 m!!
13. Sporo napompowanych kamizelek ratunkowych - gdy metalowa konstrukcja rwała się na strzępy.
14. Zniknięcie rejestratora K3-63
Tymczasem w zamachu na Prezydenta Mozambiku , który leciał samolotem Tu-134 a samolot zderzył się z podłożem przy z większej prędkości niż Tu-154 taki sam rejestrator - ocalał !!
- i to w dobrym stanie !!!
****
Zniknięcie rejestratora K3-63
Ważny dodatek:
Kolejna katastrofa o parametrach zderzenia znacznie ostrzejszych niż w Smolensku, w której w bardzo dobrym stanie przetrwał rejestrator K3-63 i dostarczył cennych danych do analizy jej przebiegu:
samolot AN-24
Начиная с момента 7ч 02мин ЗОсек, самописец КЗ-63 зарегистрировал резкое, в течение 0.8сек, уменьшение значения перегрузки до -1.5ед., что полностью совпадает с записью МСРП-12-96, и последующее увеличение до 3.Вед. за 4.5сек. Дальнейшая регистрация перегрузки носит циклический характер с периодом 6...7сек и амплитудой от -2.2ед. до +4ед. (Заключение НТЦ). Аналогичный характер имеет и запись приборной скорости, амплитуда колебаний зарегистрированных значений которой составила от -200 км/ч до 450 км/ч с тем же периодом. Регистрация самописцем барометрической высоты носит аналогичный предыдущим параметрам колебательный характер с пиками, соответствующими периоду 6...7сек.
По зарегистрированным значениям можно сделать вывод о снижении ВС с высоты Нб~ 6000 м до 1600 м с вертикальными скоростями около 80...90 м/с
itd.
prędkość zniżania osiągneła 80-90 m/s
http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=12
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka