Ten bloger hejtuje mnie od wielu lat.
Popełnił wiele hejtujących notek i komentarzy, używając obraźliwego języka - przykłady niżej.
Cokolwiek nie napisałem- hejt , wyzwiska.
Od wielu miesięcy nie reagowałem.
Ale czasem trzeba.
Pokażę jego wredną metodykę i pokażę bzdury jakie wypisuje na przykładzie jego notki:
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/1111403,niehipotetyczna-rozmowa-z-propagandysta-quwerty-na-temat-falszowania-sciezki-w-notkach,2
w której zdecydowanie przegiął:
Oto stek wyzwisk w niej zamieszczony:
Jeśli spojrzymy na bazgroły oszusta Niegracza,
pokazana przez oszusta trajektoria
debilny Provoc Niegracz von Quwety
zaśmiecania internetu przez ww. blogera oczerniającego uczciwych badaczy
Odbywa się to w iście goebelsowskim stylu
Jeśli ktoś twierdzi, że Niegracz vell Quwety jest niepełna rozumu, to nie docenia perfidii działania propagandy
quwetowym bełkotem. Bełkotem, będącym wyznaniem wiary, nie w zamach lecz zapewne w mamona.
oszust Niegracz von Quwety
gryzmoły z quwety
*****
A teraz tylko fragment manipulacji nudnej teorii, który insynuuje, oczernia ..przypisując mi jakieś błędy, czy manipulacje
- gdy to on właśnie robi.
Cytuję:
Oszust Quwety przytacza przykład z japońskiego raportu, ale rzeczywista ilustracja z linkowanego raportu wygląda zupełnie inaczej.
Więcej nie cytuję tych bzdur i oszczerstw.
Kto chce niech zajrzy do tych jego wypocin.
Otóż- sytuacja wygląda zupełnie inaczej niż sugeruje oszust nudna-teoria:
Wredny oszust nudna-teoria wyskoczył z przypadkiem A320 z Hiroszimy w celu pokazania iż ja rzekomo zakłamuję rzeczywistość twierdząc, że przypadek trajektorii w Smoleńsku- jej nagłego załamania w odległości 3300 m - i wykierowania jej w miejsce daleko przed pasem nie jest wyjątkowy.
wg niego- przecież A320 zniżał się podobnie
Czyżby ???
- Po pierwsze odchyłka w trafieniu w pas jest diametralnie- kolosalnie różna w 2 porównywanych zdarzeniach lotniczych.
I z czym wyskoczył ten oszust ?
widać na schemacie wyżej.
porównał nieporównywalne
zrobił z igły - widły.
**
Po drugie :
odchyłki w zakresie trajektorii, prędkości zniżania były w przypadku A320 niewielkie , trudne to zauważenia przez załogę;
Na schemacie niżej pokazałem , że wyraźne zwiększenie prędkości zniżania trwało zaledwie ok 5 sekund !! co przy obciążeniu uwagi załogi - przy podejściu w złych warunkach meteorologicznych było trudne do zauważenia.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka