Już dawno winien był być wzięty na spytki.
dr Maciej Lasek Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (KBWLLP)
Pytanie1.
-Dlaczego ani w Raporcie ani w Załączniku
https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm_zal.pdf
nie przedstawiliście trajektorii Tu-154 względem pasa lotniska , jak to zrobiono w raporcie MAK ( np. rys. 45, 46) ? To ta niebieska - kolorem czerwonym oznaczono profil lotu względem terenu.
https://zapodaj.net/6ae0430c8a84b.jpg.html
- yyy... no jesli chodzi.. ee.. aa to.. yyyy
Pytanie 2.
-Czy w ogóle Komisja zauważyła, wiedziała, że w raporcie MAK zamieszczono trajektorię względem pasa lotniska ?
- zasadniczo... jeśli ..yy.aa.... w każdym razie.. że tak powiem.,...
Pytanie 3.
- W jakim celu komisja zamieściła w raporcie - Załącznik nr 2 tzw. Profil podejścia samolotu Tu-154 - względem terenu , skoro wobec istnienia wąwozu otrzymano falistą linię, która nie dostarcza żadnych rzeczowych danych, informacji a sugeruje, że piloci wykonywali jakieś dziwne manewry a nawet wznosili się w niedalekiej odległości od pasa ?
- yyy...zasadniczo.. w pewnym sensie,... to znaczy ... eee... yyy.
Pytanie 4.
- Czy Komisja zauważyła , że trajektoria - pokazująca rzeczywiste położenie samolotu względem pasa posiada w punkcie odległości od pasa ok 3400-3300 m wyraźne załamanie ; nagle zwiększa się kąt schodzenia ; jak Pan może to wyjaśnić ?
także w kwestii działania załogi?
z raportu Laska:
Układ automatycznego sterowania utrzymywał (stabilizował) bieżący kąt pochylenia i przechylenia samolotu poprzez zmianę położenia steru wysokości i lotek. Zadana prędkośćlotu utrzymywana była zmianą ciągu silników. Pilot miał możliwość sterowania samolotem, zmieniając, za pomocą pokręteł na pulpicie PU-46, wartość zadanego kąta pochylenia i kursu
- yyy.. eee,.. to znaczy ... w pewnym sensie... yy . i wogóle...
Pytanie 6.
- Co na to pański doradca prof. Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto?
- yy... to znaczy .. eeeee, zasadniczo.. jesli chodzi eee.
***
Opinia Publiczna powinna poznać odpowiedzi na te pytania, których - o dziwo !!- nikt do tej pory nie postawił !!!
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka