quwerty quwerty
273
BLOG

Zweryfikowane symulacje rozpadu Tu-154 wykonane przez NIAR Wichita.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Prawda w oczy kole

- większość woli  odwracać wzrok.



  Dr Maciej Lasek mający  słabą orientację  w zagadnieniach wytrzymałości materiałów nie rozumie  czym jest symulacja  komputerowa rozpadu samolotu w zderzeniach;  uważa że to jakaś animacja  - jak w kreskówkach.

  Podobnie  lekceważąco  i błędnie wypowiada się na Salonie 24 profesor Paweł Artymowicz z Uniwersytetu w  Toronto.


  Jak się  sprawa ma cała ?


Podobnie jak w symulacjach wypadków  samochodowych  ; samochody to obiekty znacznie  mniejsze ale zasada  jest taka sama:

https://www.youtube.com/watch?v=A2Av9nygEoI

Toyota Yaris/Dodge Neon crash test simulation in LS Dyna

https://www.youtube.com/watch?v=OfHF46Ck-ps

Honda Impact Crash Simulation Software



   Ta metodyka została  zweryfikowana , zwalidowana.

Aktualnie  nie ma potrzeby  wykonywania  crash- testów  realnych  pojazdów; to znacznie  obniża  koszty  projektowania.

  

  Symulacja komputerowa  daje  bardzo podobne wyniki  jakie uzyskano  by  w  realnym zderzeniu  i zniszczeniu  konstrukcji   samochodu.


 NIAR  wykonał własnie symulację  tego typu jak pokazana  wyżej;

symulacja rozpadu samolotu Tu-154   wg  parametrów  zderzenia  jak wg raportu MAK pokazała, że  narracja  rosyjska jest kłamstwem mającym na celu zamaskowanie  rzeczywistego przebiegu  zdarzenia.

..

 Tu przykład  symulacji  komputerowej  zderzenia małego samolotu  Cessna  z ziemią

https://www.dynalook.com/conferences/14th-international-ls-dyna-conference/aerospace/crash-testing-and-simulation-of-a-cessna-172-aircraft-pitch-down-impact-onto-soft-soil

Tu symulacja  zderzenia  A-320  ze zboczem góry:

https://ioppublishing.org/news/researchers-use-mathematical-modeling-to-explain-complete-destruction-of-germanwings-flight-9525/

prof.Cong Gu, Texas A&M University  wykonał:

Malaysia Airlines Flight MH370: A Numerical Simulation Study of Airplane Crash and Water Landing




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka