quwerty quwerty
339
BLOG

Kadłub Tu-154 w Smoleńsku nie rozpadł się w zderzeniu z podłożem. I.3

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

                                            Król jest nagi

  „Nowe szaty króla” Andersena,

baśń, w której ludzie bali się

zwrócić uwagę na oczywisty fakt ...



  Co wskazuje na wybuch i/lub inne działania osób  trzecich.

Ten dowód pokazywałem już  notce:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1003922,4-zdjecia-republic-of-poland-fizyka-wskazuje-ze-narracja-mak-jest-fikcja


image

Otóż - gdyby narracja  MAK/Laska  była zgodna  z rzeczywistością  - gdyby  samolot spadł w pozycji odwróconej, to najbardziej zniszczone byłyby fragmenty samolotu  zaznaczone żółtą  obwódką;  w szczególności burta z napisem REPUBLIC OF POLAND wykonana  z cienkiej blachy ; blacha ta byłaby zmiażdżona , zgnieciona ciężką  podłogą i centropłatem.

(Propagandziści  narracji MAK wiele napisali o tym jak słaby  był grzbiet  samolotu Tu-154.)

-Dodatkowo:  samolot - wg narracji MAK_ był  w dość  szybkim obrocie w lewo - ten moment obrotowy spowodował by  jeszcze  większe  zniszczenia właśnie po lewej  stronie- tam -gdzie w tej pozycji był napis REPUBLIC OF POLAND,

( Wydaje się , że  narratorzy  MAK, tu się mocno kropnęli.)


- A jak ten fragment  wyglądał po  "katastrofie " ?

- W hangarze  blacha aż lśni i nie ma na prawie całej długości i szerokości nawet zmarszczek ..

https://zapodaj.net/c0ad228397cf0.jpg.html


warto  też zauważyć, że powierzchnia lakierowana  nie ma żadnych  zadrapań;

 ten fragment musiał opaść na ziemię z nieznaczną  prędkością  postępową...

nie widać  śladów , które  wskazywały by na jakąkolwiek kierunkowość-  w którą  stronę  poruszał  się  ten fragment w momencie  zderzenie z podłożem...

...tak jak to widać na lakierze  samochodu  po  nawet drobnym  draśnięciu..

https://whiplashstlouis.com/wp-content/uploads/2018/11/sideswipe-car-accident.jpg


image

A tak wygląda  fragment burty  samolotu  pasażerskiego po katasfrofie , w której kadłub  przy zderzeniu pod małym kątem i dużej  prędkości ulega  rozkawałkowaniu; ( mimo wszystko  ponad połowa  pasażerów  przeżyła)

https://zapodaj.net/80d68c1317bf5.jpg.html

-widać wyraźnie  otarcia lakieru wynikające z ruchu  postepowego


***

na  fragmencie  blach  kokpitu z godłem są rysy wzdłużne:

https://zapodaj.net/upload.html

nie ma ich zupełnie  na fragmencie burty z ..  UBLIC  OF P...; czyli  ten fragment mógł tylko opaść na ziemię  bez  większej

prędkości postępowej



 Dla przypomnienia: 

- kadłub samolotu projektowany  jest tak by wytrzymać przeciążenia  rzędu 4- 5 g; chodzi o to aby przy twardym lądowaniu  nie dochodziło  do odkształceń konstrukcji , choćby blach poszycia- gdyż to wiązało by się  z koniecznością kosztownej naprawy.


 W Smoleńsku  na kadłub działały o wiele większe siły - kadłub porozrywany  jest w większości na drobne kawałki ?

- Jakim  cudem ostał się więc ten fragment, który  -

w przypadku  gdyby samolot zderzył się z podłożem w pozycji jak wg narracji MAK  musiałby być  totalnie zniszczony .


***

 P.S. Oczywiście  są i inne  twarde dowody , że narracja MAK - rozpad  Tu-154 wskutek zderzenia  z podłożem i drzewami  jest fikcją; przede  wszystkim niemym świadkiem  jest ...  czarna skrzynka , która  został  wyrwana  z miejsca zamocowania w ogonie- co przy tych parametrach  zderzenia jest fizycznie niemożliwe.

Tylko wybuch i/lub działania  osób trzecich mogły to spowodować.


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka