Naród, który nie szanuje swej przeszłości
nie zasługuje na szacunek teraźniejszości
i nie ma prawa do przyszłości.
Fizyki się nie oszuka...
..choć jak się okazuje - przez wiele , wiele lat dało się nabrać na raport angielski liczne grono ekspertów; działo się tak m,.in dlatego , że owi eksperci zajmowali się - każdy odrębnie- tylko fragmentem okoliczności tego zdarzenia i z punktu widzenia swej wąskiej specjalizacji nie znajdowali krytycznych niezgodności miedzy śladami a narracją w raporcie...
..
a te niezgodności krytyczne są, co jednoznacznie dowodzi , że narracja angielska była sfabrykowana dla ukrycia rzeczywistego przebiegu wypadków;
ja zajmuje się tylko analizą tego zdarzenia od strony technicznej.
- kolejny dowód ( nie wprost)
( dla osób mających słabszą orientację w zagadnieniach, fizyki, wytrzymałości materiałów wyjaśniam , że dowód nie wprost w oparciu o kryteria fizyczne, techniczne - polega na tym że dane zdarzenie porównuje się z innym o podobnych, analogicznych parametrach oraz porównuje się skutki; jeżeli parametry zdarzenia są podobne to i skutki muszą być podobne a nie diametralnie różne)
Wróćmy jeszcze na początku rozważań do ostatniej ekspertyzy dotyczącej ekshumacji i stanu zwłok kilku ofiar z "katastrofy" ;
konkluzja z niej brzmi:
Obecność licznych złamań kości, o takim charakterze
i lokalizacji jak omówione powyżej, pozwala na przyjęcie, że
zgon Władysława Sikorskiego nastąpił w wyniku obrażeń
doznanych wskutek urazu wielonarządowego o znacznej
energii, a nic nie sprzeciwia się, że nastąpiło to
w przebiegu katastrofy lotniczej.
- Gdyby nad wnioskami pracował zespół interdyscyplinarny - w tym osoby z wiedzą na temat katastrof lotniczych a nie tylko osoby z wiedzą medyczną to wniosek winień brzmieć:
- Charakter obrażeń wskazuje, że nie mogły one powstać w katastrofie lotniczej o parametrach zderzenia jak w raporcie .
a teraz dowody przez analogię:
1.
Katastrofa samolotu Boeing 737 w 2018 roku;
https://en.wikipedia.org/wiki/Air_Niugini_Flight_73
samolot zderza się z wodą przy podejściu do lądowania; uderza w wodę przed pasem jak to przedstawiono na schemacie:
Głębokość wody w tym miejscu ok. 30 m.
Prędkość zderzenia z wodą ok 260 km/godzina.
Skutki :
główny kadłub samolotu w całości, pęknięcie blisko części ogonowej, za skrzydłami
1 osoba utonęła, 7 rannych , pozostałe uratowane praktycznie bez obrażeń.
- Ktoś ma jeszcze wątpliwości ?
Proszę bardzo - amerykanie zebrali dane o katastrofach typu zderzenie samolotu z wodą- chodzi o katastrofy o parametrach zderzenia ostrzejszych niż zwykłe wodowanie ; o takie gdy mocna pęka kadłub a więc inne , o ostrzejszych parametrach niż ta na Gibraltarze, gdy kadłub unosił sie ok.6-8 minut na wodzie.
https://apps.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a307184.pdf
Skutki?
na 8 katastrof zaklasyfikowanych jako " high energy" ( o dużej energii) w 6 przypadkach doszło do całkowitego przełamania kadłuba, szybkiego tonięcia fragmentu kadłuba;
śmiertelność: średnio 40,6% ( na 507 osób na pokładzie zginęło 206)
przy czym tylko w 4 przypadkach śmierć nastąpiła w skutek odniesionych obrażeń.
***
- Dziękuję za uwagę.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Kultura