quwerty quwerty
285
BLOG

Zamach na Gibraltarze - dowody, że narracja Anglików miała ukryć prawdę.

quwerty quwerty Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

 Przy  badaniu raportu  angielskiego  zastosowałem analogiczną  metodykę  jak w przypadku  zamachu  w  Smoleńsku.

- katastrofologii  porównawczej oraz  wiedzy  z  fizyki  i wytrzymałości  materiałów.

Przestudiowałem sporo  materiałów  dotyczących   przypadków wodowania, w tym samolotów  typu  Liberator;  skutków  zderzeń  samolotów  przy parametrach ostrzejszych  niż to miało  miejsce na  Gibraltarze.

Nie robiono tego przedtem; choć niektórzy  autorzy  książek na ten temat  jak Dariusz  Baliszewski  czy Tadeusz  Kisielewski  wyrażali  poważne  wątpliwości  czy  obrażenia  pasażerów wskutek  wodowania , gdy samolot  pozostaje w całości  mogły  być śmiertelne.


Teraz  dotarłem  do  opracowania  amerykańskiego ,  w którym zebrano  i przeanalizowano  skutki wielu  przypadków  wodowania  a także niekontrolowanego zderzenia  samolotów  z powierzchnią  wody.

Obraz jest jednoznaczny:

- gdy  kadłub  samolotu  jest  po wodowaniu  czy zderzeniu z wodą w  całości  - większość pasażerów  przeżywa;  a przyczyną śmierci  nie są  z reguły  obrażenia( to wyjątek)  lecz  utonięcie;  gdy pasażerowie nie zdążyli  się  ewakuować lub po ewakuacji  nie zapewniono  im środków  ratunkowych.


Odnosząc  to do  przypadku  w Gibraltarze-  wg stanu  kadłuba  większośc  pasażerów  winna była  bez problemu  samodzielnie  opuścić  kadłub  samolotu  który  utrzymywał  się  na wodzie  przez 6-8  minut; gdyby to była  katastrofa lotnicza.

DOT/FAA/AR-95/54

Transport Water Impact and Office of Aviation Research


  March 1996 Final Report . US. Department of Transportatiori Federal Aviation Administration

http://www.tc.faa.gov/its/worldpac/techrpt/ar95-54.pdf



Fuselage breaks occurred in 6 of the 8 high-energy water impact accidents, leading to a fatality rate of 36 8 percent Five of these six fuselage breaks led to a high sink rate of at  least a portion of the aircraft fuselage.  

Przeanalizowano 8 przypadków  zderzeń  samolotów z wodą  klasyfikowanych jako  zderzenia o dużej  energii;

 w  sześciu  przypadkach  doszło do  pękniecia  kadlubaprzy czym w 5 z nich  doszło do szybkiego  zatoniecia  jednego z odcinków  kadłuba- śmiertelność   wynosiła 40,6% z ogólnej liczby  osób na pokładzie  - z 502  zginęło 206- przy  czym tylko 4 ( słownie: cztery) z powodu  odniesionych  obrażeń.


I gwóźdź do trumny oficjalnej, obowiązującej  wersji zdarzenia na Gibraltarze"

Katastrofa Tu -154  na Mauritisie w 1980  roku,  wypadek  typu  CFIT w tym przypadku CFIT  do wody.

Samolot  przy podejściu  do lądowania  uderzył w  wodę przed  pasem.

Prędkość nieco  większa  niż  Liberatora na Gibraltarze- ok 270 km/h ( to prędkość  Tu-154  na ścieżce)

Liberator miał  predkość  ok. 250-260 km/h.

Skutki ?   zmiażdżenia konstrukcji w rejonie  kokpitu  i przedniej  części   samolotu

Ofiary ?

1 ofiara śmiertelna

tu  zdjęcia  samolotu  po katastrofie:

https://www.baaa-acro.com/crash/crash-tupolev-tu-154b-1-nouadhibou-1-killed


Zobacz też:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1100802,zamach-w-smolensku-zamach-na-gibraltarze-podsumowanie-moich-sledztw

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1100002,gibraltar-smolensk-fizyka-pozwala-wykryc-manipulacje-w-raportach














quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (5)

Inne tematy w dziale Kultura