Minęło 10 lat.
Raport techniczny został przygotowany.
Jest informacja , że gotowy jest Raport Końcowy.
Nie ma już żadnych tłumaczeń.
To Prezydent i Premier są odpowiedzialni za dokończenie kwestii badania tej tragedii; najprawdopodobniej katastrofy indukowanej przez Osoby Trzecie.
Nie jest rzeczą Prezydenta i Premiera wyrokowanie w tej sprawie; oni są od tego by zapewnić służbom Państwa wszelkie możliwości, udostępnić wszelkie potrzebne zasoby dla zbadania tej tragedii z najwyższa starannością.
Ich obowiązkiem , którego nie realizują - jest też informowanie opinii publicznej co dzieje się w tej sprawie; osobiście albo przez urzędników państwowych.
Tak jak aktualnie nie jest usprawiedliwieniem pandemia; nie wiadomo jak długo potrwa i czy nie będzie następnej.
Nie tylko powinien być niezwłocznie opublikowany Raport Końcowy ale i Biała Księga - dokumentacja wszystkich działań i wyników badań ( z wyłączeniem danych wrażliwych).
To jest kwestia polskiej racji stanu.
****
Oczywiście , że ten stan rzeczy jest skutkiem tego że od początku zawiodły służby państwa; jaskrawo widać to na przykładzie rażących zaniedbań Prokuratury , która nie zarządziła nawet wykonania sekcji zwłok !!! aktualnie prowadzi jakieś pozorowane działania - nie wiadomo nawet co zrobiła i co robi.
Jest to skandal.
***
Wyniki ekshumacji z pewnością dostarczyły już wiedzy, że narracja MAK jest kłamstwem.
Są kwestie oczywiste , które ekshumacje tylko potwierdziły , jak np. to że część ofiar nie miała uszkodzeń kręgosłupa szyjnego i kości czaszki, twarzy - co wyklucza narrację MAK/Laska jakoby przy uderzeniu w pozycji odwróconej słaby ach porwał się jak papier o ofiary zderzały się z podłożem głową w dół i działały na nie ogromne siły wynikające z przeciążeń ponad 100 g.
Powinna być opublikowana Biała Księga - czyli wszystko co zrobiono w tej sprawie, z wynikami badan , ekspertyz włącznie (oprócz danych wrażliwych).
Jak się to robi w świecie w zakresie wyników autopsji ofiar zdarzeń lotniczych ?
np. tak
Pattern of Injuries in a Fatal Small Aircraft Accident
July 2011Journal of the Indian Academy of Forensic Sciences 33(3):271-273
https://www.researchgate.net/publication/234055708_Pattern_of_Injuries_in_a_Fatal_Small_Aircraft_Accident
Autopsy Findings: All, except one body, were well preserved at the time of receipt in mortuary. (Fig. 1) One body was badly charred, rests were intact and their facial features were reasonably well preserved. Whole body pre-autopsy radiographs were taken in all cases to ascertain the nature of bony injuries and to rule out possibility of sabotage
albo tak
Paralysis, broken spines and road rash 'showing victims were dragged': Doctors reveal horrifying injuries suffered by plane crash passengers
At a press conference on Sunday morning, Dr Margaret Knudson, the chief of surgery at San Francisco General Hospital, listed the devastating injuries the victims suffered, from head trauma, paralysis, broken spines, abdominal injuries and inhalation issues from the thick smoke.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-2357913/Asiana-plane-crash-Doctors-reveal-horrifying-injuries-suffered-passengers.html
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka