quwerty quwerty
187
BLOG

Kolejny dowód, że to wybuch zniszczył Tu-154 w Smoleńsku - porównanie z DC-8.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

    Nie ma  dowodu, że  samolot  Tu-154  upadł w pozycji  odwróconej.


Gdyby upadł  w takiej właśnie pozycji to po katastrofie  centropłat byłby w stanie  podobnym  do tego ,  jak to widać  na zdjęciach  przedstawiających samolot  DC-8  po upadku na grzbiet:

https://cdn.aviation-safety.net/photos/accidents/19890607-2-C-3.jpg

oraz:

https://cdn.aviation-safety.net/photos/accidents/19890607-2-C-1.jpg

Uwaga: był silny  pożar  i cześć  kadłuba  uległa  stopieniu; dlatego nie ma porównania  co do ogólnego  wyglądu wrakowiska

The aircraft rolled around its longitudinal axis,

struck the ground inverted,

and broke up. The fire that erupted consumed portions of the airplane.

uderzył o podłoże  w pozycji odwróconej

pożar , który  wybuchł  zniszczył fragmenty  samolotu;

Reporters who visited the scene saw burned bodies and wreckage scattered over a wide area.

Reporterzy  informują  o  spalonych   ciałach  i wraku  rozrzuconym na dużym  obszarze.

https://reports.aviation-safety.net/1989/19890607-2_DC86_N1809E.pdf


centropłat  jest  w  całości;

  a wynika  to  praw  fizyki 

Otóż  przy upadku w pozycji odwróconej i  parametrach zderzenia  jak w  Smoleńsku  czy Paramaribo ( 1989- Surinam)

https://aviation-safety.net/database/record.php?id=19890607-2&lang=nl

następuje  amortyzacja  zderzenia  z podłożem - przez  rozpad  ogona,  części  dziobowej  i  części  kadłuba , która  w pozycji odwrotnej  jest pod  centropłatem.

Przeciążenia  działające na centropłat  były by  rzędu  max 20g - tak jak  w Paramaribo - na zdjęciach widać  nieznaczne  uszkodzenia  centropłata.

Przy  takich przeciążeniach  oczywiście  fizycznie  niemożliwe  jest też  wyrwanie  dźwigara  i odrzucenie  go na wiele  metrów  w bok  jak to miało  miejsce  w  Smoleńsku; to może  być tylko  skutkiem  wybuchu- jakiego  , kiedy  ? to już  inna, bardzo  szczegółowa  kwestia.

** 187  osób na pokładzie

15  osób  wyciegnięto  z kadłuba-   ( 9 potem  zmarło)

-dziecko  zostało  wyrzucone  poza kadłub  i odnalezione praktycznie  bez  obrażeń

**

sporo  mówi  o stanie  samolotu  po katastrofie  relacja  jednego  z uratowanych-

1,5  godziny  po katastrofie  ratownicy  wyciagnęli  go ze szczątków  w rejonie kokpitu;

jak opowiada: zajmował miejsce  w środkowej  części  kadłuba  przy  drzwiach  awaryjnych; nie był  przypięty  pasem więć  zapewne  impet  zderzenia  wyrzucił  go  z  fotela daleko  do przodu.... samolot był w pozycji odwrotnej  czyli  kadłub nie mógł  być całkowicie  zgnieciony ,gdyż  w takim przypadku  został by  zmiażdzony w miejscu  które  zajmował

( zapewne  wiele osób zgineło  w  płomieniach)




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka